2011年7月14日 星期四

Umělé řasy a jednoduché barevné líčení By miabelladox

Umělé řasy a jednoduché barevné líčení

Ciao:* Z Bornprettystore.com mi přišly jednotlivé řasy a lepidlo z kategorie Eyelash Extension. Budu je lepit mamině, tak Vám dám vědět, jak to dopadlo. Vypadají pěkně.  Je to taková průhledná kulatá krabička s hnědými řasami a je jich asi 25g. Další věc, která mi přišla je Gold Color Glitter Nail Polish Nail Art -80 a ten je úplně úžasný! Ukážu Vám ho v některém z příštích příspěvků.

Z kkcentrehk.com mi přišlo plato ES 10 Pairs Clear Band Black Natural Fake Lashes a jsem s nimi hrozně moc spokojená!.) Vypadají přirozeně, ale hrozně pěkně. Lepí se skvěle na oči díky tomu, že část která má být přilepena je gelová - průhledná, takže není vůbec vidět. Jediné, co bych vytkla je to, že mi řasy přišly bez lepidla. Myslím si, že by alespoň malé lepidýlko mohlo být u každého většího balení. Řasy jdou zároveň dobře odlíčit a použít znova. .)

Oba balíčky přišly asi do 3 týdnů od objednání, takže to docela jde, na to, že přiletěly až ze Singapuru a z Číny.
IMG_4036
IMG_4030
IMG_4028
INSPIRACE
Miluji neonově žlutozelenou s růžovočervenou! Vzniká tak dokonalý kontrast!
pourfemme.it

POUŽILA JSEM
IMG_4051
IMG_4053

IMG_4050
Nosíte umělé řasy i běžně, nebo jen na plesy a podobné události? Já málokdy běžně(cca 2xza měsíc), na plesy a party vždy, a nejvíce když si takhle ,,hraji" a pak to většinou fotím - zkouším nějaké líčení podle fotky z přehlídky, look celebrity, apod. Líbí se Vám kombinace těchto barev? 
xoxo
You might also like:

沒有留言:

張貼留言