2011年7月11日 星期一

vad jag tycker om ögonskuggorna.. By izzadora

Mina ögonskuggor från KKCENTERHK Tycker jag är jätte bra, jag gillar ju isaDoras märke & typ alltid gjort men nu är min favorit den här från www.kkcenterhk.com Dom sitter på en hel dag me precis samma nyans som när man tog på det tex. man tar å morgonen så sitter det lika fint senare framåt kvällen! KANON BRA! Jag gillar när de e lite sådär glittriga färger & i detta paket med 88st färger finns det flera stycken såna glittriga & fina färger. Dom är dryga också för man behöver bara ta jätte lite på ögonlocken syns inte på själva "färgplattan" att man tagit nåt! Jag är super nöjd! Ni kan ju se själva vilka underbara fäger som finns


TRYCK PÅ BILDERNA OCH KOM DIREKT TILL DERAS HEMSIDA!


Översättning!


My eye shadows from KKCENTERHK Do I think are really good, I like the course IsaDora & always done but now is my favorite this from www.kkcenterhk.com They're sitting on a full day me exactly the same shade as when you took on the tex. taking in the morning so it sits just fine later in the evening! SUPER GOOD! I like when they are a bit like that sparkly colors & in this package with 88st colors, there are several pieces that kind of sparkly & beautiful colors. They are also more than one need only take very little on the eyelids do not appear on the "color board" that you have something! I'm super happy! You can see themselves what wonderful colors available


PRESS IMAGES AND COM DIRECTLY TO THEIR WEBSITE!






Thank you, izzadora
Check out izzadora blog

http://izzadora.blogg.se/2011/july/vad-jag-tycker-om-ogonskuggorna.html

沒有留言:

張貼留言