2011年7月14日 星期四

Foute Party look of the day By allemaal makeupblog

Via Twitter werd er aan mij gevraagd dat ik eens een keertje toonde wat ik droeg om naar de Foute Party te gaan van Q-Music.  Ik besloot mezelf te transformeren tot een Spaanse Diva. Ik had tenslotte nog een knalrood kleed liggen dat ooit in een ver ver verleden van mijn mama geweest is. Maar eigenlijk nog prachtig is, ze kocht het tenslotte 20 jaar geleden bij de E&R (nu beter bekend als Nicky Vankets).
DSCN3739
De make up vond ik best geslaagd. De oogmaquillage zou ik zeker en vast ook opdoen voor een feestje. De rode lippen skip ik meestal, omdat ik het té opvallend vind voor bij mezelf, maar ik vind het voor een keertje wel eens leuk staan. Voor de make up gebruikte ik de volgende producten.
DSCN3741
DSCN3742

  • Unity Cosmetics make up primer
  • Revlon Custom Creations Foundation
  • Ikos bronzer
  • Gosh Precious Powder Pearls
  • MAC concealer
  • Unity Cosmetics concealer
  • MAC finishing powder
  • Gosh oogschaduw primer
  • 28 neutral palet
  • LA Colors zwart oogpotlood
  • Gosh eyeliner pen
  • Valse wimpers van het merk ES nummer A013
  • MAC lipstick in de kleur Kanga-Rouge (l/e)
De valse wimpers zijn van een online webshop. Deze webshop is geen Belgische, maar wel afkomstig van Hong Kong. Maar de prijzen zijn echt enorm laag, en de verzendingskosten vallen zeer goed mee. En bovendien zijn deze wimpers erg mooi, en goed van kwaliteit.
PS de winnaar van de winactie heeft intussen een mailtje ontvangen.

Thank you, allemaal makeupblog
Check out allemaal makeupblog

http://makeupblog.web-log.nl/makeupblog/2011/07/foute-party-look-of-the-day.html#tp

沒有留言:

張貼留言