2011年7月14日 星期四

Sztuczne rzęsy od KKCenterHK By kosmetyczny-kuferek-burn


Nigdy nie miałam okazji nosić sztucznych rzęs.Oczywiście,wiele razy miałam ochotę (za sprawą dziewczyny na Youtubie,większość z nich uwielbia falsies i ma ich sporą kolekcję) ale nigdy nie odważyłam się na zakup.Kiedy więc otrzymałam propozycję przetestowania tychże od KKCenterHK zgodziłam się natychmiast.
Wybrałam model A013 czyli "short to long cross eyelashes" pakowane po 10par.Wybierałam zupełnie na ślepo jako sztucznorzęsowy ;) świeżak.
Rzęsy,które do mnie przyszły wyglądają inaczej niż na zdjęciu producenta(podejrzewam,że nastąpiła pomyłka,rzęsy mają pewnie źle naklejony numerek),nie mniej jednak podobają mi się.


Producent nie dołącza kleju,dokupiłam więc we własnym zakresie Adrelle Lash Grip za kilkanaście złotych na allegro.Klej mnie nie zachwycił,co prawda jak już wyschnie jest przezroczysty i ładnie trzyma rzęsy na miejscu ale jest straszliwie rzadki i ciężko go zaaplikować tak prosto z tubki,jak i za pomocą bagietki do uszu.Muszę spróbować innego,może słynnego DUO?
Same rzęsy są dość miękkie w dotyku,ale paseczek jest chyba troszeczkę zbyt sztywny bo pomimo wcześniejszego formowania w rękach,zewnętrzny kącik lubi odskakiwać(inna opcja jest taka,że mam nienormalnie okrągłe ślepia,cóż tak też może być ;) ).Musiałam je dość znacznie przyciąć,bo mam małe krecie oczka.Aplikacja na początku przysporzyła mi trochę problemów i nie są one przyklejone perfekcyjnie,musicie mi to wybaczyć-jak już wspominałam jestem nowicjuszką w tej dziedzinie.Myślę jednak,że każdy jest w stanie sobie z tym poradzić,nie ma się czego bać.
Efekt końcowy bardzo mi się podoba i jest zaskakująco naturalny,zdecydowanie zamierzam nosić te rzęsy na co dzień do ludzi :).Fajnie podkreśla oko,nie ma co się obawiać efektu Drag queen,przynajmniej w wypadku tego konkretnego modelu.
Wbrew moim obawom spokojnie zmieszczą się za tylko lekko odsuniętymi okularami.
Rzęsy z powodzeniem nadają się do 2-3 krotnego użycia.







Za niecałe 5$ z darmową wysyłką otrzymujemy 10 par wielorazowych,ładnie wyglądających rzęs.Zdecydowanie polecam rzęsy z KKCenterHK,chociażby do różnych eksperymentów czy zdjęć.Są bardzo tanie i dostępne w wielu różnych kształtach i rodzajach.


Thank you, kosmetyczny-kuferek-burn
Check out kosmetyczny-kuferek-burn blog

http://kosmetyczny-kuferek-burn.blogspot.com/2011/07/sztuczne-rzesy-od-kkcenter.html

沒有留言:

張貼留言