2011年7月11日 星期一

Pembe Kirpiklerim ile Fotograflar By ferahfezas


Pembis kirpiklerimi begenmenize sevindim...
Ben de cok begendim cunku,cidden cikarmaya kiyamadim.
Temiz kullanirsak tekrar tekrar kullanabiliyoruz.Ben de oyle yaptim.
Hatirlarsaniz, onceki kirpikleri takarken zorlanmistim,aman bunlar pek kolay oldu,buyuk diye sanirim :)
Makyaji yapip oyle taktim ;) TakIp, rimel suremezsiniz cunku ;)
(benim gibi ilk deneyimi olanlar icin bu detaylar)

Hadi bakalim baslayalim fotograflara ^_^


Gordugunuz gibi bu zarfta,ultra korumali geldi,kopuk gibi olan plastige sarmislar.
Bu tek cift olan kirpiklerde yapistirici da mevcut ;)

Bu 3 kirpik benim onlardan sectiklerim, ilkini onlar kendilerince secip yollamislardi.
Begendikleri icin devamini yollamak istediler.
Secmesi zor oldu,o kadar cok cesit var ki....
Tabiki pembeli istedim ben :)
Hele o noktali pembeleri pek begendim,onun neon yesili de satiliyor,onda da aklim kaldi :)

Taktim kirpikleri,gectim camera karsisina :PPP
Esim hem guldu hem cekti :)
Spotlari cevirdik yuzume, gozlerim akacakti nerdeyse :)
Flassiz bu cekimler,daha guzel olduguna karar verdik...


I$te begendiginiz sapkali fotolarimdan....

Rujumsa Collection 2 marka olan,gecende aldigim pembe ruj,soran olursa diye ;) Parlatici var ustunde ;)


Ben cok eglendim cok ^__^
Kirpikler agir degil,volumlu sadece:)


Ka$larimi bile gecti kirpikler hihi ^_^
Ama dogum gunumde takarim ben boyle birsey,seve seve...
Yada yakin arkadaslarimin d.gunlerinde...
Yada fotograf cekiminde, bu sekilde...Hatiralik...
Yabancilar icin her turlu ozel gecede...
Yilbasinda da fena olmaz ;)
Hic de egreti degil,bence cok sirinler,hepinize yakisirdi eminim.
Hayatta 1 kere de olsa denenmeli,$ans verin kendinize ;)


Eglenceli pozlar :)

Ah kirmizi perugum aklima gelmedi,onunla da guzel olurdu ^_^

Cok $irin dimi?
Burada yani UK'de; kirpik fiyatlari 5-6 pounddan basliyor,hele boyle renkli bulmak imkansiz, olsa fiyat 2 kati olurdu.
Bu sirket yeni oldugundan,fiyatlari da cok uygun,girin inceleyin. Sag kenarda kirpik resmi koydum,oradan girebilirsiniz...
Bunlarin fiyati $3.60 idi sanirim,cok ucuzlar.
Bir sans verebilirsiniz ;)
KKCenterHK sagolsun ^_^

Yakin cekim *__*

Golgeli de ciksa kiyamadim :P

Mutlu Son ^__^


Nasil, begendiniz mi ^__^

沒有留言:

張貼留言