2010年12月15日 星期三

Gold metallic nails, do I even have to express my feelings? By Killer Colours

Med lösfransarna jag just visade er fick jag med ett paket naglar i guld, även dessa från KKCenterhk. Som ni troligen vet är jag pinsamt förälskad i guld, och dessa är allt annat än ett undantag. Seriöst, jag kan inte sluta titta på mina fina robotnaglar! De kostar dessutom bara $1.87 (ca 13 svenska kronor). Ja, ni läste rätt. De är svinbilliga också. BOOM!


In English: With the fake lashes I just showed you I got these gold nail tips, also from KKCenterhk. As you might know I'm ridiculously in love with gold, so these fit like a glooooove! Seriously, I can't stop looking at my pretty robot nails. Also, they're just $1.87. That's right, they're cheap too. BOOM!




Här är de applicerade och nerfilade ganska ordentligt. De var alldeles för långa för mig i ursprungslängd.

Here they are applied and filed down quite a lot. They were far too long for me when just applied straight on.

沒有留言:

張貼留言