2011年11月29日 星期二

Naklejki od KKCenterHK po raz drugi :) by bottle-of-happiness

Sklep KKCenterHK znowu postanowił ruszyć z akcją reklamową. Jej efektem jest kolejna koperta z Hong Kongu z naklejkami wodnymi. Ich oferta ostatnio się jeszcze bardziej powiększyła i przy wybieraniu wzorów można spędzić kilka godzin ;) Tym razem zdecydowałam się na N.NAIL Water Decals Nail Art- WDBLE1159 [N.NAIL-WDBLE1159] i N.NAIL Water Decals Nail Art- WDBLE1008 [N.NAIL-WDBLE1008]. 
Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować mani wykonany przy użyciu tych pierwszych. Lakier bazowy to trzy warstwy Astor Pro Manicure Natural Pastel 910 Translucent White utwardzony Seche Vite. Na to nałożyłam naklejki wodne, które współpracują bezproblemowo (ale o tym pod koniec posta). Całość ozdobiłam jeszcze paseczkami wymalowanymi hologramowym lakierem Sally Hansen Hard As Nails Xtreme Wear 03 Showtime. Na koniec dodałam obowiązkowy bezbarwny top. Jakość zdjęć niestety taka sobie, bo słońca nie ma, a sztuczne światło to nie jest moje ulubione środowisko pracy ;)


Jeżeli chodzi o same naklejki, to są świetne. Proste w użyciu, na gładkiej powierzchni można je zaraz po nałożeniu jeszcze odrobinę przesuwać ustawiając na odpowiedniej pozycji. Ale nie wolno przesadzać, bo mogą się przykleić nie w tym miejscu co trzeba ;P Przy podnoszeniu pęsetą nie wyginają się zbyt mocno ani nie sklejają. Przyszły do mnie w uroczych torebeczkach strunowych. Na kartoniku znajduje się w sumie 20 naklejek (4 x 5 różnych worków). Niestety przed zrobieniem mani zapomniałam zrobić zdjęcie całego kartonika ^^" W tym wzorze bardzo mi się podoba, że wzorki na lewą i prawą rękę są symetryczne do siebie. 
Jedyny minus to przyklejenie kartonika do torebeczki klejem. Wyciągnięcie przez to naklejek może grozić uszkodzeniem świeżo malowanych paznokci, ale jak wyciągniecie wcześniej albo poprosicie kogoś, to nic złego się nie stanie. Niestety przez klej miałam trudności z odklejeniem namoczonej już naklejki z kartonika, ale pomogłam sobie szpileczką i nic przy tym nie uszkodziłam. Mimo tych drobnych trudności naklejki bardzo mi się podobają. Są świetnej jakości, aplikuje się je szybko i bez większych problemów, a pod wpływem topa wcale się nie zmieniają.

Prawie zapomniałam: na pasku bocznym po lewej stronie do góry jest kod na 10% rabatu na zakupy w sklepie KKCenterHK.


Thank you, bottle-of-happiness
Check out bottle-of-happiness blog
http://bottle-of-happiness.blogspot.com/2011/11/naklejki-od-kkcenterhk-po-raz-drugi.html

沒有留言:

張貼留言