2012年2月10日 星期五

KKCenterHK - recenzja naklejek wodnych by yasinisi

Cześć dziewczyny :)

Dziś przychodzę do Was z recenzją naklejek wodnych, otrzymanych dzięki uprzejmości sklepu KKCenterHK, oferującego liczne akcesoria do paznokci, makijażu, a także sztuczne rzęsy.

Ja wybrałam sobie wzór na cały paznokieć, o symbolu X&D- 09#, o dokładnie TEN :)



Kupić je można w sklepie internetowym KKCenterHK, za $4,74 (sporo moim zdaniem)



Przyznam się, ze to moje pierwsze w życiu podejście do tego typu naklejek i miałam nieco stracha czy dam radę odpowiednio je nałożyć (całkiem słusznie, jak się potem okazało ;) ). Obejrzałam kilka filmików na YT, poczytałam na blogach co i jak i zabrałam się do pracy.

Przygotowałam sobie wszystko co niezbędne


porozcinałam naklejki, dopasowałam mniej więcej wielkością do poszczególnych paznokci i zaczęłam nakładanie. Najpierw trzeba zdjąć z nich ochronną folię a następnie wrzucić do wody na ok 30 sekund.


Po tym czasie naklejka dość ładnie schodzi z kartonika na którym jest umieszczona i można nakładać ją na paznokieć..

No i tu niestety zaczęły się schody. Pierwsze 3 pazurki, katastrofa.. U nasady w miarę ok, ale końcówka paznokcia (tzn kawałek naklejki przychodzący na końcu paznokcia ;) ) stale mi się marszczyła, nie chciała ułożyć i ogólnie było średnio.. Do tego doszedł  problem z obcięciem nadmiaru i wyrównaniem całości.. Co prawda z każdym paznokciem było już nieco łatwiej i wierzę, że można dojść do wprawy w ich nakładaniu ale dla mnie, jak na pierwszy raz, to było na prawdę niezłe wyzwanie.

Efekt na paznokciach jest fajny, nawet na tych moich niezbyt dokładnie nałożonych (wzór ukrywał nieco zmarszczki ;) ), wyglądało to z daleka dobrze (ciut gorzej z bliska ;) ). Odpowiednio nałożone z pewnością mogą wyglądać fajnie.
Żałuję jednak, że na początek nie zdecydowałam się na wzór na część paznokcia, z pewnością byłoby mi łatwiej się z nimi oswoić..

Jeśli chodzi o trwałość, to po 2 dniach miałam lekko startych kilka końcówek, zwłaszcza na tych gorzej przyklejonych palcach, więc je zmyłam..

A tak wyglądał efekt końcowy (wybaczcie nieoczyszczone jeszcze skórki)





Co o tym myślicie?  Podoba Wam się sam wzór?
No i jaki jest wasz stosunek do naklejek wodnych? Lubicie je? Potraficie je prawidłowo nałożyć?

A na koniec prezent od sklepu KKCenterHK : kupon rabatowy na zakupy dla Was.


Z kodem  

BLGB717SN10
10% zniżki
(ważny do końca stycznia 2013)


http://yasinisi.blogspot.com/2012/02/kkcenterhk-recenzja-naklejek-wodnych.html
Thank you, yasinisi
Check out yasinisi blog

沒有留言:

張貼留言