2012年3月12日 星期一

Butterfly Effect z rzęsami od KKcenterHK.com by storybyferrou


Hej
Kiedyś tam, od sklepu KKcenterHK.com otrzymałam niesamowicie piękne rzęsy A Pair Red And Pink Plumes Pattern Round Feather Lash -  piórkowe, kolorowe, które skojarzyły mi się ze skrzydłami kolorowego motyla. Dzisiaj po nie sięgnęłam i stworzyłam makijaż:


 
Może kilka słów napiszę o samych rzęsach.

Rzęsy są naprawdę zjawiskowe. Na dość grubym pasku przymocowane są piórka pokolorowane w czerwone i różowe plamki.



 Są dość delikatne, trzeba uważać, aby ich nie uszkodzić. Myślałam, że będę się męczyć z ich przyklejeniem, jednak poszło bezproblemowo :) Troszkę obciążają oko, ale jak wiadomo nie są one przeznaczone na codzień :) Idealne na sesje czy zbliżające się zabawy sylwestrowe i karnawałowe.
Są dość tanie, kosztują 4$, dostępne TUTAJ





Makijaż, który dzisiaj wykonałam, nie jest zbyt artystyczny ;). Na powiekach użyłam zieleni, kreskę zrobiłam brokatem, Sądzę, że przy tych rzęsach nic więcej nie trzeba ;)

 


Pozdrawiam :)


Thank you, storybyferrou
Check out  storybyferrou blog
http://storybyferrou.blogspot.com/2011/12/butterfly-effect-z-rzesami-od.html

沒有留言:

張貼留言