2012年3月12日 星期一

Chińskie wróżki by bottle-of-happiness



Pamiętacie wczorajszy lakier Orly Au Champagne? Pomyślałam, że będzie świetnym tłem naklejek wodnych, które dostałam do testowania od sklepu KKCenterHK.  Wzór, który używałam przy tym mani, to N.NAIL Ancient Chinese fairy Water Decals Nail Art- WDDG074 [N.NAIL-WDDG074]. Naklejki zauroczyły mnie już gdy przeglądałam ofertę sklepu, a gdy dostałam je w swoje ręce podbiły moje serce całkowicie. Niestety nie mogłam wypróbować ich od razu, ponieważ przyszły zaledwie dwa dni po skróceniu paznokci i zdecydowanie nie zmieściłyby mi się na płytce. Na szczęście pazury w końcu osiągnęły odpowiednią długość i mogłam się zabrać za testy ;)
Na kartoniku standardowej wielkości dostajemy 15 naklejek. Po 5 na każdą rękę i 5 w zapasie. Za duży plus uważam to, że możemy zrobić mani z naklejkami identycznymi na lewej i prawej ręce lub z ich lustrzanym odbiciem. Osobiście bardzo lubię jak lewa ręka jest lustrzanym odbiciem prawej i taką opcję wybrałam.
Naklejki potrzebują co najmniej pół minuty moczenia w wodzie. Po ściągnięciu ich z kartonika widać, że miejscami są transparentne, więc na jakimś ciemnym lub kolorowym tle wyglądałyby niezbyt dobrze. Wszystkie 10 naklejek udało mi się ściągnąć z kartonika bez żadnych uszkodzeń i z powodzeniem umieściłam je w odpowiednich miejscach na paznokciach. Ponieważ naklejki mają dosyć dużą powierzchnię, trzeba je starannie dopasować i zadbać, by dobrze przylegały do płytki. Nie miałam z tym żadnego problemu. Po dokładnym wysuszeniu ich wacikiem bezpyłowym nałożyłam na paznokcie warstwę bezbarwnego topa. Naklejki zniosły to dzielnie, jak widać na zdjęciach nie ma żadnych śladów uszkodzeń. Co prawda "udało" mi się lekko uszkodzić jedną naklejką na prawej ręce, ale to moja wina, bo podczas malowania topem zamyśliłam się i maznęłam pędzelkiem w jednym miejscu o kilka razy za dużo ^^" Naklejki, podobnie jak większość wodnych naklejek, wytrzymują tyle na paznokciach, ile wytrzymuje lakier lub właścicielka paznokci ;) W moim przypadku były to trzy dni, nosiłabym i dłużej, ale Orly dłużej nie dało rady (dla lakieru to był piąty dzień na paznokciach).
Podsumowując: jest to jeden z najpiękniejszych wzorów naklejek wodnych, jakie miałam na paznokciach. Nakładanie ich jest bezproblemowe, dobrze znoszą kontakt z topem. Plus za dodatkowe naklejki na kartoniku. 


Zdjęcia w sztucznym świetle. 
Każda naklejka jest taka śliczna, że postanowiłam zrobić im zbliżenia.
Wszystkie zdjęcia jak zwykle można powiększyć.










Thank you, bottle-of-happiness
Check out  bottle-of-happiness blog
http://bottle-of-happiness.blogspot.com/2012/02/chinskie-wrozki.html

沒有留言:

張貼留言