2012年3月12日 星期一

Daisuki Hysteric Blue by blogginbeauties



Daisuki Hysteric Blue
Ik had al laten zien dat ik weer nieuwe nepwimpers binnen had en ik moet nog vrije dagen vinden om ze te gaan gebruiken. Maar ook KKCenterHK was zo vriendelijk om mij 2 setjes aan te bieden en ik kreeg deze blauwe waaiers binnen. Als je hier geen hysterische look mee kan maken dan weet ik het ook niet meer.
Ik trok wat blauwe, grijze en zilveren oogschaduw uit de kast en ben aan de slag gegaan. Het resultaat is… tja, hysterisch zoals ik al zei. Niet draagbaar maar wel erg leuk om te doen :D



Wat ik hier vooral leuk aan vind is dat ze niet alleen ultralang zijn maar ze zijn heel licht en dragen daardoor niet vervelend. Voor een avondje lol zijn ze dus heel geslaagd. De oogschaduw die ik gebruikte is van Gosh en Urban Decay en Sleek.



Ik vind de combinatie mooi en denk dat ik hier ook nog eens een draagbare look mee ga proberen te maken.
Wat vinden jullie hier van? Wat vind je van die geweldige flapperwimpers?



Thank you, blogginbeauties
Check out  blogginbeauties blog
http://www.blogginbeauties.nl/makeup/daisuki-hysteric-blue/

沒有留言:

張貼留言