2012年3月12日 星期一

Gene false KkcenterHk by descude




Ochi frumos conturati,gene lungi si arcuite....daaaaa,as vrea eu!
Mi-am dat eu seama si cred ca nu gresesc ca lupta asta de a avea par lung,unghii lungi,gene luuuungi,etc este pentru a compensa faptul ca eu sunt un mini-om:))
Da,pai eu nu am nimic cu care sa ma laud....sunt micuta de statura-1.56 cm(este cineva mai scund ca mine?),nu am forme(sani mici/fund mic),ochi mici(prea mici),buze mici,picioare scurte...si lista poate continua!
Dar sa stiti ca nu sunt foarte complexata de lucrul acesta,poate cateodata cand imi cad pantalonii de pe mine ca nu au pe ce sta,sau cand nu gasesc marimea potrivita ca mie de fapt mi-ar trebui mai mici,sau cand ma dau cu rimel...aaa,da tu ai si gene?nu se vede!
Mdaaa,si ce credeti?
M-am inarmat cu o caruta de gene false si spor la treaba!Numai ca treaba asta nu e asa simpla cum credem noi!


Acestea sunt genele primite de la KKCenterhk pentru a le testa si le multumesc pentru amabilitatea si disponibilitatea lor.Pe site puteti gasi multe lucruri foarte frumoase.
Genele primite de mine costa 16$ si le puteti achizitiona de aici
 Cutia contine 10 perechi si o pereche poate fi folosita de mai multe ori daca aveti grija de ele.


Genele sunt prinse de o banda transparenta foarte subtire care dupa parerea mea pentru incepatori ca mine nu e tocmai cea mai recomandata,dar asta bineinteles este greseala mea,eu am fost cea care le-a ales.
Ele trebuiesc taiate inainte,pentru ca sunt foarte lungi.
Sunt extrem de rigide si mi-as fi dorit sa fie o idee mai flexibile.


Am o pereche de gene false cu care ma inteleg tare bine,sunt singurele cu care am reusit sa ies din casa si cu care sa ma simt in largul meu si sunt foarte usor de aplicat in comparatie cu acestea.

Mie mi s-au parut extrem de greu de aplicat,nu stiu unde anume gresesc...sau daca gresesc!Cu mult efort si cu adeziv pe nas,pe gura am reusit sa mi le pun,se vad frumos dar prea mult chin,prea multa munca.
Acesta este rezultatul:




Thank you, descude
Check out  descude blog
http://descude.blogspot.com/2012/02/gene-false-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言