2012年3月12日 星期一

Mikołaj i Bałwanek by paznokcie-kamilkamilka





Cześć dziewczyny. Zawitała do mnie kolejna płytka do zdobień ze sklepu KKcenterhk. Płytkę, którą używam dzisiaj znajdziecie tutaj.




Na płytce znajdują się wzorki idealne na nadchodzące święta. Najbardziej zauroczył mnie bałwanek, więc postanowiłam go umieścić na moich paznokciach. Do towarzystwa dodałam mu Mikołaja :)




Użyte lakiery: czerwony - Bell Fashion Colour 310, zwykły biały lakier i czarny - Essence Nail Art Stampy Polish 002 stamp me! black.




Jest to moja druga płytka od tego sklepu. Pierwszą opisywałam tutaj. Znajdziecie tam moje zdanie na temat płytki, nie będę tego tutaj powtarzać. Napiszę tylko, że uwielbiam taką formę zdobienia paznokci - szybko i łatwo jest wyczarować coś super. 




Jak się podoba Wam mój Mikołaj i Bałwanek? Czekam na komentarze :)


Zapraszam Was także na mojego FACEBOOKA, gdzie niedługo pojawi się małe rozdanie :)



Thank you, paznokcie-kamilkamilka
Check out  paznokcie-kamilkamilka blog
http://paznokcie-kamilkamilka.blogspot.com/2011/12/mikoaj-i-bawanek.html

沒有留言:

張貼留言