2012年3月12日 星期一

Naklejki wodne od KKCenterHk - pająki. Recenzja. by lidzia007





Hej, jakiś czas temu pokazywałam Wam co dostałam od 
Są to naklejki wodne, które w przeciwieństwie do tych całopaznokciowych, które miałam szansę wcześniej testować klik są o 100% lepsze! :))
Naklejki,  które dostałam są dostępne dokładnie tu - klik klik.
A ich wzór nazywa się N.NAIL Spider Water Decals Nail Art - WDBLE1341
Tak wyglądał cały arkusz naklejek klik klik.
Tym razem naklejek jest 20, a nie tylko 10, więc jakby co można użyć następnej do poprawki, 
ale przy kolejnym mani braknie nam ich ;). 
Aplikacja tym razem nie sprawiała w ogóle problemów. Wszystko sprawnie, łatwo i szybko. 
Naklejki szybko przyklejają się do paznokcia - praktycznie po przyłożeniu arkusika do pazurka. 
Jestem bardzo zadowolona ! :)
Trwałość bez zarzutu. Poniżej zdjęcia pazurków w 5 dniu po naklejeniu.
(przepraszam za jakoś - zdjęcia robione dziś zrrano przy lampce)
Naklejki są całe i zdrowe i gdyby nie fakt, że lakier podkładowy nieco zszarzał i starł się przy końcach można by dalej w nich śmigać, dziś zamierzam je zmyć.
Wzór, który wybrałam niesamowicie mi się podoba. 
Pająki są świetnie wykonane i wydaję się, że są 3D.
Przyciągają uwagę i sama nie mogę oderwać od nich wzroku ;).
Cena: 2.64 $
Dostępność: klik
Jak Wam się podoba ten wzór ? :)
***
Z racji 6 grudnia miały być dziś Mikołaje, ale niestety wczoraj nie miałam czasu :( 
źródło :  http://soleil.pinger.pl/p/20
Byłyście grzeczne ? odwiedził Was Mikołaj ? 
Hoł, hoł hoł :D



Thank you, lidzia007
Check out  lidzia007 blog
http://lidzia007.blogspot.com/2011/12/naklejki-wodne-od-kkcenterhk-pajaki.html

沒有留言:

張貼留言