2012年3月12日 星期一

Naklejki zamiast frencha by bottle-of-happiness



Najwyższa pora na kolejną recenzję naklejek wodnych, które dostałam do testowania od sklepu KKCenterHK.  Wzór, który używałam przy tym mani, to N.NAIL Water Decals French Tip Nail Art- WDB085 [N.NAIL-WDB085]
Nie jestem wielką fanką frencha i sama go sobie nigdy nie robię, bo zawsze się boję, że na prawej ręce mi równo nie wyjdzie, dlatego pomyślałam, że takie naklejki to świetny pomysł. Naklejki dostajemy na standardowym kartoniku. Niestety jest ich tylko 10, więc może być problem z dopasowaniem rozmiaru do wszystkich paznokci, no i nie ma mowy o żadnej pomyłce przy nakładaniu. 
Mani trzeba było oczywiście zacząć od nałożenia lakieru, który byłby tłem dla naklejek. W moim wypadku były to dwie warstwy Colour Alike nr 9 Cabernet wine. Potem przyszła pora na naklejki i zaczęły się schody, bo niestety ich wielkość (a raczej szerokość) nie odpowiadała moim paznokciom. Naklejki na trzy palce (kciuk, wskazujący i środkowy) pasowały idealnie, niestety naklejki, które zostały na palec serdeczny i mały były zdecydowanie zbyt wąskie. Sama aplikacja naklejek była całkiem przyjemna, po kilkunastu sekundach w wodzie bez problemu  odchodziły od kartonika. Przy przenoszeniu na paznokcie nie ulegały uszkodzeniom. Niestety zdecydowanie nie polubiły się z bezbarwnym topem z Color Clubu, którym próbowałam je utrwalić. Na czubkach paznokci naklejki zaczęły się pod jego wpływem rozpuszczać i przerywać. Niezbyt piękny widok. Możliwe, że z innym topem nie byłoby takich problemów, ale niestety w chwili obecnej nie mam innego ;) 
Podsumowując: wzór piękny, świetnie wygląda na paznokciach. Szkoda, że jest ich tylko 10 i że rozmiar naklejek nie do końca mi pasował. Minus za rozpuszczanie się pod wpływem używanego przeze mnie topa.

 Zdjęcia w sztucznym świetle.
 



Thank you, bottle-of-happiness
Check out  bottle-of-happiness blog
http://bottle-of-happiness.blogspot.com/2012/01/naklejki-zamiast-frencha.html

沒有留言:

張貼留言