2012年3月12日 星期一

Nya lösögonfransar by adaras







Jag kom på att jag inte visat er mina nyaste lösögonfransar från Kkcenterhk.com! Visst är fransarna fina? :D
Cosmos Five Pairs Bright Series Of False Eyelashes innehåller fem par lösögonfransar som alla är handgjorda.

Först och främst måste jag säga att det är så himla bra att man får med flera par med lösongfransar. Jag tycker det är lite dåligt med sånt i Sverige. Går man in på Kicks eller H&M så säljs lösögonfransar främst i ett par. Det vore roligt med pack med flera lösögonfransar i här också! För är det ett par fransar man verkligen gillar så vill man ju gärna ha många av samma sort.

Cosmos lösögonfransar var dessutom riktigt bra. De var lite hårda i början men jag böjde dem försiktigt några gånger för att mjuka upp dem. Då satt dem som smäck - tills jag tog loss dem. Jag gillar också att de är rätt långa. Men inte så långa att det ser för onaturligt ut. Fransarna funkar definitivt både till vardag och fest! ♥

Thank you, adaras
Check out  adaras blog
http://adaras.se/2011/december/nya-losogonfransar.html

沒有留言:

張貼留言