2012年3月12日 星期一

Recenzja: KKcenterHK LINGMEI Perfect Radian 4D Mascara by amore-cosmetici




Przed i po:
 
Od producenta: [klik]
Cena: $12.40 
Dostępność: kkcenterhk
Moja opinia:
+ W OGÓLE się nie osypuje (ogromny plus i wielkie zaskoczenie, bo jeszcze nie miałam tuszu, który tak niesamowicie utrzymuje się na rzęsach)
+ lekko wydłuża i pogrubia
+ bardzo łatwo się zmywa
+ intensywny czarny kolor, przez co daje dość mocny i wyrazisty efekt
+ nie odbija się i nie tworzy "pandowego efektu"
+/- tradycyjna, mała szczoteczka (osobiście wolę jednak te silikonowe i wielkie)
- niestety czasem potrafi troszkę skleić rzęsy, do tego szybko na nich zasycha, więc trzeba się sprężać przy malowaniu
- śmierdzi
Podsumowując: 
Gdyby nie parę drobnych mankamentów, to odkryłabym swój ideał. Przede wszystkim kocham go za to, że się nie osypuje, a to dość istotny dla mnie aspekt. Odkąd go dostałam sięgam po niego z ogromną przyjemnością. Polecam.
 
Dziękuję firmie KKcenterHK za udostępnienie mi produktu do recenzji. Tym samym zapewniam was, że nie ma to wpływu na moją wypowiedź, która jest jak najbardziej szczera.



Thank you, amore-cosmetici
Check out  amore-cosmetici blog
http://amore-cosmetici.blogspot.com/2012/02/recenzja-kkcenterhk-lingmei-perfect.html

沒有留言:

張貼留言