2012年4月13日 星期五

Ebalay 007 - lakier z licencją na ... by bottle-of-happiness


Dzisiaj będzie duuuużo zdjęć. W sumie to starczyłoby ich na kilka postów, ale w takim jednym dużym podsumowaniu chyba lepiej będzie widać, co lakier Ebalay nr 007 potrafi zrobić. Dostałam go do przetestowania od sklepu KKCenterHK. Lakier figuruje w nim pod bardzo skomplikowaną nazwą: EBALAY Golden Blue Iridescent Shinny Styling Nail Polish [EBALAY-A07].


Jak zwykle przesyłka trafiła do mnie w kopercie, do której każdy mógł zajrzeć. Jednak sam lakier był zabezpieczony folią, więc nikt się do niego nie dobierał. Pojemność butelki jest duża, bo ma aż 15ml, cena niestety też nie mała jak na nasze warunki - 6,80$.
Lakier to typowy top do ozdabiania i podkręcania mani. Co prawda cierpliwi mogą próbować uzyskać nim pełne krycie, ale nastąpi to dopiero w okolicach 5-6 warstwy i wcale ciekawie nie wygląda.
Lakier w sumie ma kolor złoto-beżowy i w powiększeniu na białym wygląda tak:

Maluje się nim całkiem przyjemnie, pędzel jest raczej z tych szerszych (ale nie szerokich) i dobrze się nim operuje. Na jasnych kolorach może smużyć, przynajmniej tak miałam na białym lakierze. Na ciemniejszych żadnych smug nie odnotowałam, nawet jeżeli są, to po prostu ich nie widać. Lakier nie bąbluje ani nie robi innych przykrych niespodzianek. Nałożony na wyschnięty lakier sam schnie przyzwoicie. Oczywiście jeżeli będziecie mazać pędzlem za długo, to lakier pod spodem zacznie mięknąć i schnięcie się przeciągnie. 
Podczas noszenia na paznokciach nie zauważyłam, żeby obniżał trwałość lakieru pod spodem. Dobrze się trzyma lakieru bazowego, tworząc z nim całość. 

Pora chyba na zdjęcia. Jak do tej pory nosiłam go na 4 różnych lakierach i wszystkie Wam teraz pokażę. Za każdym razem na lakier z kolorem podstawowym nakładam  jedną warstwę Ebalay 007.

1) Missha BR04

 Missha solo:

 Missha z turbodoładowaniem:



 2) O.P.I. Grape... Set...Match

O.P.I. solo:
O.P.I. po tuningu:




3) Golden Rose Care + Strong nr 194

Golden Rose solo:

 Golden Rose z topem



 4) My Secret 121

Zwykły czarny krem z My Secret:

 I niezwykłe połączenie z Ebalay



Chyba widać z grubsza o co chodzi. Dzięki temu topowi można uzyskać na paznokciach duochromowy efekt. Na Misshy wyszedł nawet multichrom ;)W zależności od lakieru, na który go nałożymy efekt może być mniejszy lub większy, ale zawsze jest. Pisząc tego posta zaczęłam się zastanawiać jak prezentowałby się np. na różu, czerwieni czy zieleni. Możliwości jest wiele, nie zawsze pewnie wyjdzie coś zapierającego dech w piersiach, ale niewątpliwe będzie interesująco. Ja jestem zdecydowanie na tak. Gdyby tylko cena była niższa ;)




Thank you, bottle-of-happiness
Check out bottle-of-happiness blog
http://bottle-of-happiness.blogspot.com/2012/03/ebalay-007-lakier-z-licencja-na.html

沒有留言:

張貼留言