2012年4月16日 星期一

Első Műszempilláim! - My First Fake Eyelashes KKCenterHK Review by viktoriasstyle

Életemben először műszempillát használtam, el sem hiszem! :)

For the first time in my life I have used fake eyelashes! I cant believe it :)






Mindig irigykedve nézem azokat, akiknek szép szempilláik vannak. Nekem sajnos alig van pár szál, tényleg nem szép. Persze sosem mertem kipróbálni a műszempillákat, én már csak ilyen félős vagyok :D De mégiscsak az a mottóm, hogy egyszer mindent (na jó, majdnem mindent :p ) ki kell próbálni. Nézzük mire jutottam velük!

I always envy people with pretty eyelashes. Mine is anything but nice, it is almost invisible, even mascara doesnt help me... I had never tried to use fake eyelashes but then I changed my mind and said: why not? My motto is: you have to try out everything (ok, almost everything :p ) once. Let's see what I managed to do with this product!



A 10 pár műszempilla egy papírdobozban érkezett. Mindegyik egy matricával van a laphoz ragasztva, egyiknek sem történt semmi baja az utazás során. A hátoldalon angolul minden le van írva, de olyan érzésem van, mintha a google translate fordította volna, értelme nincs :D De nem is az a lényeg! A műszempilla "tövét" én vastagabbnak képzeltem el, azt hittem ezen nem fog megállni a ragasztó meg túl vékony, hogy feltegyem a szemhéjamra, de meglepő módon sikerült! Igaz nem elsőre, hanem másodjára, ezért is tűnhet kicsit megviseltnek a szempilla :D Először a ragasztó volt a probléma, mert az Essence ragasztóját használtam, ami egy vicc. Alig ragad és fél órával később is le tudom venni a műszempillát a szememről, nem szárad meg. Szóval azt nem ajánlom. 
Magamon nagyon tetszik, legközelebb már biztos ügyesebben teszem fel. Most sajnos le kellett vennem, mert a barátom nem tolerálja :D A természetességet szereti... Így fekete tusvonalat sem húztam a pillák tövébe, így nem tökéletes, de azért elsőre nem rossz, nem? :D Azért tetszenek ezek a pillák, mert még mindig nem túl drámai a végeredmény és a széle szépen ívelt, szexi.

Az oldal egyébként tele van mindenféle földi jóval. Már régóta ismerem őket, emlékeztek, tőlük lehetett kérni az ingyenes körömmatricákat is :)

Az oldal:

Természetes műszempillák kategória (a többi kategória bal oldalon van)
Glamour Eyelashes (Ez az enyém)



There were ten pairs of fake eyelashes in the little box. Nothing happened to them, they werent destroyed at all. The eyelashes are secured with some stickers. It is very easy to use these products, I was surprised! The first time I used some cheap eyelash glue... Fatal mistake. It didnt get dry, I could remove the eyelashes after 30 min too. Awful. Then the second time it went better, you can see the result in the photos below. I really love the way these lashes look, they are so sexy, feminine and not too dramatic, that is what I like! I show you some before-after photos, I think they are very pretty and you look better with them in photos and videos.

KKCenterHK has several products, their site has amazing stuff! They have several types of fake eyelashes too, you can check them here:

Site:
Natural Eyelashes: (see more in the menu on the left side)
Glamour Eyelashes (this review is about them)















Termék:
Product:


Sminkem: Alapozó, Púder és Pigmentek (Cream Butter, Soft Fuscia): Lumiere, a Mineral Beauty-tól. Meg még egy kis Naked 2 is van rajtam :D




Thank you, viktoriasstyle
Check out  viktoriasstyle blog
http://www.viktoriasstyle.com/2012/03/elso-muszempillaim-my-first-fake.html

沒有留言:

張貼留言