2012年4月19日 星期四

KKCenterhk EYELASHES REVIEW by laurabalaban

Buna dragele mele.Am primit spre testare din partea celor de la KKCenterhk , acum ceva timp , niste gene false.Din cauza problemelor personale pe care le-am intampinat in acea perioada nu am putut nici macar sa ma gandesc cand voi avea ocazia sa le folosesc , dar iata ca acum le-a venit si lor randul.
    Nu am mai avut gene false pana acum si recunosc sunt foarte stangace in ceea ce le priveste , dar ma straduiesc sa invat sa le pun cat mai bine, cateodata imi iese , cateodata nu , recunosc.
    Hello , my darlings ! I received from KKCenterhk ,long time ago , some fake eyelashes for me to test , but because of my personal problems in that period of time i could not do that unfortunately.But , those problems passed and now i finnaly got to try them out .
    I must admit , i never tried fake eyelashes before these ones so i am a little bit clumsy .
      Am ales sa testez Glamour Short Black eyelashes, pentru ca mi-au placut tare mult atunci cand le-am vazut pe site-ul celor de la KKCenterhk.
    I choose to try out , the Glamour Short Black eyelashes,because i really liked them when i saw them on the site .

     - Genele arata foarte bine si ofera intr-adevar look-ului un aer aparte .
    - Au un aspect destul de natural , se manevreaza usor si daca sunt dezlipite cu atentie se pot refolosi.
    - The lashes look very good and add something special to your look
   - They have a pretty natural look, you can work easely with them and if you take them off carefully , you can re-use them.
      Nu am mai folosit si alte tipuri de gene false, din pacate , pentru a putea face o comparatie mai amanuntita , dar mie chiar imi plac acestea, desi cum am spus mai am de invatat pana voi reusi sa le pun cum trebuie.
      Cum am spus le-am folosit de 2 ori pana acum , asa ca va las in compania unor poze , pentru a va face o idee despre cum arata .

 
       Stiu ca inca mai am de lucrat la tehnica aplicarii lor si sper sa reusesc sa fac asta din ce in ce mai bine.
       Voi ce parere aveti despre genele false? Aveti vreun truc pentru o aplicare cat  mai usoara?
        Astept cu drag parerile voastre .Pupici !





Thank you, laurabalaban
Check out  laurabalaban blog
http://www.laurabalaban.blogspot.com/2012/04/kkcenterhk-eyelashes-review.html

沒有留言:

張貼留言