2012年4月17日 星期二

KKCenterHK N.Nail + X&D nail decals and stickers by spookynails


I suck at using nail stickers and water decals - I'm too impatient and careless. I also didn't noticed that N.Nail stuff I got from KKCenterHK are NOT a water decals - these are very nice nail stickers -.-'. I used a few of them wet and I ruined the whole manicure. So DON'T use any water lol and I think you also don't need any topcoat. I don't like X&D water decals very much - water decals with small pattern are much better (something like that). I had also DIY N.Nail water decals sheets, but I really don't know how to use them - I'm not a water decals mistress :P I cutted N.Nail #108 design because my nail are short and I didn't see masks without cutting stickers. So - stickers are great, full nail water decals are little bit worse.
Jestem antyalentem jeżeli chodzi o używanie naklejek na paznokcie i wodnych naklejek - jestem zbyt niecierpliwa i nieuważna. Do tego nie zauważyłam, że gadżety z N.Nail które dostałam do testów z KKCenterHK to NIE SĄ wodne naklejki tylko bardzo fajne zwykłe naklejki -.-' Kilka z nich nieopatrznie użyłam na mokro i zniszczyłam cały manicure. Więc NIE używajcie z nimi wody lol i w sumie topa też nie potrzeba. Niezbyt mi pasują naklejki wodne X&D - takie małe naklejki wodne (jak tutaj) są o wiele lepsze. Miałam też decalsy DIY (do wycinania) ale kompletnie nie umiałam ich używać - nie jestem naklejkową boginią :P Przycięłam wzór N.Nail #108 bo moje paznokcie są krótkie i bez tego nie było widać masek. Wiec - naklejki są świetne a wodne naklejki są takie sobie.

N.Nail #108


N.Nail #540

 

X&D #09


this product was sent to me for review / produkt ten został mi wysłany do recenzji




Thank you, spookynails
Check out  spookynails blog
http://www.spookynails.com/2012/04/kkcenterhk-nnail-x-nail-decals-and.html

沒有留言:

張貼留言