2012年4月17日 星期二

KKCenterHK WaterDecals Chanel en LV. by nail-gloss

Een hele tijd geleden kreeg ik van de webshop KKCenterHK waterdecals die ik mocht reviewen. Ik koos voor de Louis Vuitton en Chanel print. Ik heb deze waterdecals opgedaan, kijk mee naar mijn resultaat en mijn mening.



Zo ziet de verpakking eruit:
Deze 2 soorten heb ik uitgekozen:
Nr. 378 en nr. 973
Zo werken waterdecals:
- Knip het figuurtje dat je wilt uit.
- Leg dit een tijdje in het water.
- Dan kan je het figuurtje van het papiertje af halen.
- Droog het figuurtje een beetje en leg het op je nagel
- Druk het aan en het zit vast.
Mijn resultaat:



De chanel figuurtjes zijn wel erg leuk maar die Lv print valt me tegen, ik dacht dat het doorzichtig was i.p.v wit. Maar nu moet je deze over je hele nagel aanbrengen en dat lukte niet goed dus heb ik maar vlakjes gedaan. 
Deze waterdecals kosten omgerekend €2,- p/st.
Ze zijn verkrijgbaar bij KKCenterHK




Thank you, nail-gloss
Check out  nail-gloss  blog
http://nail-gloss.blogspot.com/2012/03/kkcenterhk-waterdecals-chanel-en-lv.html

沒有留言:

張貼留言