2012年4月17日 星期二

Nageldesign: Louis Vuitton-mönster by adaras


Det vackra Louis Vuitton-mönstret får pryda mina naglar denna vecka. Naglarna fixade jag på cirka tio minuter med hjälp av vattendekaler från Kkcenterhk.

Sjukt snyggt och sjukt simpelt! Ni kanske minns mina Burberry-naglar som jag gjorde tidigare? Eftersom det var ett mönster som täckte hela naglarna så var det betydligt mer pillrigt än det här. Det här var busenkelt, precis som mina Tetris-naglar. Lättare skulle det inte kunna bli!

Just mina LV-vattendekaler verkar tyvär vara slut. Men det finns många andra LV-tryck och designerinspirerade mönster hos Kkcenterhk.

Så applicerar du vattendekaler:
1. Klipp ut de bitar du vill ha från arket.
2. Doppa en bit i taget i en kopp med vatten. Vänta i cirka 20 sekunder/tills du märker att du kan få loss mönstret med en pincett.
2. Placera mönstret på din nagel. Medan det är fuktigt kan du flytta runt det som du vill. Ta en bit papper och tryck mot nageln om du vill att det ska torka snabbare.
4. Avsluta med topplack och voilà! Snygga naglar på mindre än tio minuter!


P.S Till alla läsare: Uppge koden "Adaras" i kassan så får du 10% rabatt hos Kkcenterhk. 



Thank you, adaras
Check out  adaras blog
http://adaras.se/2012/march/louis-vuitton-nails.html

沒有留言:

張貼留言