2012年4月13日 星期五

Paletka CUICU Symphony Stereo 3 Color Shadow - opinia i zdjęcia by kotwilka

Dziś króciutko o paletce cieni do powiek CUICU Symphony Stereo 3 Color Shadow- No.C3312-03, którą dostałam do przetestowania od sklepu KKCenterHK.
 


Opakowanie jak widać, nie poraża pięknem ;) Plastikowe, podatne na zarysowania, niezbyt urodziwe. Cienie są w porządku - bez szczególnych zachwytów, ale po prostu ok. Dobrze napigmentowane, niestety dość miękkie (wydajność będzie chyba średnia) i nie najlepiej współpracują z bazą Hean Stay On (mam trochę problemów z dobrym roztarciem). Bardzo podobają mi się kolory, szczególnie te ciemniejsze - umówmy się jednak, że na pewno podobne można by znaleźć w pierwszym lepszym Inglocie czy dobrze wyposażonej drogerii ;)
Będę szczera - czy jest jakiś przemożny powód, dla którego trzeba tę paletkę ściągać aż z HongKongu? Nie ;) Ale dołożyć do zakupów można ;)

Zdjęcia:
Swatch - najjaśniejszy kolor to biel ze złotymi migotkami, środkowy to matowy złoty brąz, trzeci to ciemny błyszczący brązowy.

Pokaz mojego absolutnego braku zdolności manualnych (za co przepraszam i błagam o nieśmianie się!:)) - makijaż zrobiony na sobie tą paletką i tuszem Max Factor 2000 Calorie:


Paletka dostępna jest TU w cenie 5,95$.

Jak dajecie radę w Święta? Powiem szczerze, że ja zaczynam mieć dość - zwłaszcza jedzenia ;)


Thank you, kotwilka
Check out  kotwilka blog
http://kotwilka.blogspot.com/2012/04/paletka-cuicu-symphony-stereo-3-color.html

沒有留言:

張貼留言