Nu știu câte dintre voi purtați gene false,dar cred că la ocazii speciale ar trebui folosite. Eu una nu le port ziua pentru ca am genele destul de lungi și dese,plus că încarcă machiajul. Dar atunci când e rost de o petrecere….atunci e altceva.Parcă merge să arătăm mai senzual,mai provocator,nu?
În general genele false arata cel mai bine folosite la un machiaj smokey eyes.Mie una așa îmi place să le port. În poze am un machiaj de zi,se vede că nu e cea mai buna alegere.
Genele care le-am primit acum de la  http://www.kkcenterhk.com/ au perii foarte scurți la colțul interior iar în colțul exterior sunt lungi,mult mai deși decât ceilalți și mult mai curbați. Sunt din par natural 100%(pot garanta asta) și costă numai 14,90$ -> 10 perechi!!Acestea care le-am primit acum îmi plac mult mai mult decât celelalte gene de la ei pentru ca au un look mai dramatic. Love them!
Puteți să le cumpărați de aici http://www.kkcenterhk.com/p4751/ES-10-Pairs-Handmade-Half-Mini-Black-Lashes-With-Clear-Band/product_info.html . În josul paginii găsiți și alte review-uri.

Cam așa arată în cutie. Cum am mai zis,am gene false pentru toata viața(hihi!)
Voi folosiți astfel de gene?