2012年4月16日 星期一

Sztuczne rzęsy KKCenterhk - Podobają mi się :) by kawaii-doll

Cześć dziewczyny, chciałabym dla Was zrecenzować sztuczne rzęsy od KKCenterhk numer ES-A599


Umieszczone są na cieniutkiej, czarnej nitce

Rzęsy można zakupić na stronie KKCenterhk w cenie $14.20. Dostajemy je w białym plastikowym pudełeczku. W środku jest 5 par rzęs, trzymających się ładnie na czarnej cienkiej niteczce. Bardzo podoba mi się ułożenie włosków na krzyż, dzięki czemu oczy nabierają kociego wyrazu :).


To obklejone to klej do rzęs (oczywiście ja go nakładałam :P)


Rzęsy są bardzo leciutkie, w ogóle nie czuć ich na powiece, oczywiście jeżeli wcześniej przytniemy je odpowiednio do długości naszego oka. Są też bardzo giętkie, ładnie dopasowują się do kształtu powieki. 

Do przyklejenia ich używałam kleju z Essence, który był w opakowaniu ze sztucznymi rzęsami z Essence i powiem Wam, że ten klej nie zachwyca, ale jeżeli będziecie miały dobry klej do rzęs ( wiele osób poleca Duo) to gwarantuję, że rzęsy utrzymają się na oczach cały dzień, szczególnie że nie są ciężkie i nie będą obciążać oka.

Tak o to prezentują się na oczach :)



Nie malowałam ich dodatkowo tuszem, niema w ogóle takiej potrzeby, świetnie prezentują się same w sobie :)

Jestem z nich zadowolona! :) Jedynie co muszę zmienić to klej do sztucznych rzęs :P

Jeżeli więc macie dobry klej do rzęs, to polecam Wam te rzęsy. Powinnyście być z nich zadowolone. Każda para powinna starczyć na 5-6 użyć więc, myślę że się opłaca :)

Dodatkowo jeżeli macie ochotę na zakupy w sklepie KKCenterhk to mam dla Was kod rabatowy.


Przy zakupie na KKCenterHK użyj kodu BLGB736GA10 dzięki któremu dostaniesz -10% zniżki na zakupy! Kod ważny do 31st,Jan.,2013 Naciśnij na banner aby przejść do strony KKCenterHK :) Miłych zakupów!

Fakt otrzymania rzęs do recenzji nie wpływa na moją ocenę. Po za tym potwierdzenie, że ładnie wyglądają macie na zdjęciach :) 



Thank you, kawaii-doll
Check out  kawaii-doll blog
http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/2012/03/sztuczne-rzesy-kkcenterhk-podobaja-mi.html

沒有留言:

張貼留言