2012年4月16日 星期一

Wodne naklejki na paznokcie z KKCenterHk by kosme-tiki


W ramach współpracy z KKCenterHk mogłam wybrać sobie wodne naklejki do paznokci – z wielu wzorów wybrałam w końcu urocze zakochane kotki z niebieskimi kokardkami. Ja czasem lubię takie totalnie słodkie, kiczowate wzory choć nie każdemu mogą się podobać ;). Moje naklejki można kupić dokładnie tutaj: http://www.kkcenterhk.com/Nail-Water-Decals-Love/c106_151/p5034/N.NAIL-Water-Decals-Nail-Art-WDBLE1081/product_info.html
DSCN1913
Szczerze mówiąc miałam pewne obawy, bo wiem ,że często takie różne paznokciowe cuda okazują się trudne w obsłudze. Zakładałam, że mogą się rwać, strzępić albo, że w rzeczywistości z bliska będą wyglądały jak jakaś niewyraźna pikseloza :D.
Okazało się jednak, że naklejki są bardzo dobrej jakości, wzór jest bardzo dokładny, łatwo się je nakłada i nie widać praktycznie brzegów naklejki.
DSCN1904
DSCN1905
Na arkusiku mamy 20 naklejek, trochę różnią się od siebie wzorem i oczywiście różnią się wielkością.
Co mnie zaskoczyło? Sposób naklejania. Nigdy wcześniej nie używałam naklejek wodnych, byłam pewna że będzie się je naklejać jak takie tatuaże wodne, które dawniej były w chipsach :D – na zasadzie moczę kartonik, przykładam do paznokcia, ściągam papierek a na paznokciu zostaje naklejka. Tu jest inaczej, ale pokażę w skrócie krok po kroku:
DSCN1907
Najpierw wycinam sobie pojedynczą naklejkę. Potem zanurzam na chwilę kartonik we wodzie, z tego co pamiętam trzymałam jakieś 10-20 sekund, żeby papier dobrze namókł ale żeby nie był totalnie rozmoczony.
DSCN1908
Następnie palcem ściągam naklejkę z papierka. Wystarczyło, że lekko dotknęłam wzoru i przesunęłam palec a naklejka bez problemu została na palcu. Trzeba to robić w miarę delikatnie, bo naklejki są cieniutkie ale nie trzeba mieć znowu chirurgicznej precyzji, naklejki się nie drą.
Nie można przyłożyć namoczonego kartonika do paznokcia bo naklejka będzie wtedy od lewej strony. Trzeba ją najpierw ściągnąć i dopiero nałożyć.
DSCN1909
Potem naklejkę nakładam na paznokieć – po nałożeniu naklejka się ślizga jeszcze przez jakiś czas, więc łatwo ją przesunąć w wybrane miejsce. Potem trzeba zabezpieczyć paznokcie bezbarwnym topem.
DSCN1919
DSCN1921
Jeśli nawet brzmi to w skomplikowany sposób to jest moim zdaniem bardzo łatwe, nie trzeba żadnej istrukcji obsługi bo banalnie łatwo jest się zorientować jak naklejać :).
Te naklejki kosztują 2.64 $, ale wybór wzorów jest na stronie ogromny ;).




Thank you, kosme-tiki
Check out  kosme-tiki blog
http://kosme-tiki.blogspot.com/2012/03/wodne-naklejki-na-paznokcie-z.html

沒有留言:

張貼留言