2012年5月23日 星期三

M.Jackson kynnet by lepikossakuhisee

Tänään pääsivät kokeiluun viimeiset tuotteet joita sain testattavaksi KKCenterHk:sta, nimittäin Michael Jackson Water decalsit. Toiset säästän marraskuulle :) Kiitos heille näistä!
Itse water decalsit ovat laadukkaita ja helpot laittaa.Olen näihin erittäin tyytyväinen :D Lakka valintaan en sen sijaan ole. Tai mun kamera ei ollut. Luonnossa ihan kivan näköiset kynnet ja kamera ei rakasta??? No niin kyse on siis siitä että että mun kamera ei suostunut tarkentamaan kunnolla noihin Michaelin kuviin vaan ihan jonnekkin muualle ja sehän ei ole tässä asiassa hyvä. Varmaan toistakymmentä kuvaa räpsin ja vain nämä ovat sellaiset joista edes saa selvää...






WDBLE431 Michael Jacson water decalsit


Leimaukseen käytin XL-laattaa B ja sen "nuolikuviota" en muistanu ottaa siitä kuvaa anteeksi...

Postin mukana tuli lappu että mulle oli tullut kirjattu kirje tänään... mielenkiintoista, mun laskujen mukaan ebayn ostojakaan ei vielä pitäsi tulla... mutta toisaalta olisihan se todella mukava ylläri jos tulisi! No kohta se nähdään kun pääsen postissa käymään :)
No nyt on välipalan aika palaillaan huomenna jälleen postailun parissa!



Thank you, lepikossakuhisee
Check out  lepikossakuhisee blog
http://lepikossakuhisee.blogspot.com/2012/05/mjackson-kynnet.html

沒有留言:

張貼留言