2012年5月23日 星期三

Proste a efektowne zdobienie paznokci by ladyinpurplee

Tak dzisiaj znowu o paznokciach ;)

Moje Piękne,
ostatnio mam świra na punkcie zdobienia paznokci. Kiedy zbliża się lato zawsze mnie ogarnia, więc już nie potrafie po prostu pomalować pazurków jednym kolorem. Zawsze musi być jakiś haczyk ;) Z tego też powodu pomyślałam, że Wam pokażę dwa ostatnie moje zdobieniowe dzieła. Proste, bo do jednego potrzebujemy naklejek wodnych, a do drugiego cienkiego pędzelka :)

Zacznę może od krótkiego opisu naklejek wodnych. Kasia na swoim blogu pokazała kilka rodzajów, które naprawde mi się spodobały. Dodatkowo zachwalała je więc pomyślałam, że to coś idealnego teraz dla mnie. Wykorzystałam więc okazję i dostałam takowe do wypróbowania od KKCenterHK.



Ciekawe czemu nazywają się wodne? Wszystko się wyjaśni w poniższej instrukcji ;)






Najlepsze jest to, że na paznokciu nie wygląda jak zwykła naklejka. Bez problemu też zmywa się z lakierem za pomocą zmywacza. Efekt naprawdę mi się podoba i jak najbardziej Wam polecam wypróbowanie jakiś naklejek wodnych.
Te co ja otrzymałam możecie dostać TUTAJ za 6,38 dolarów.

A teraz Wam pokażę mój aktualny manicure ;)




Tutaj użyłam:

Essence Bloom -A-Loom
Isadora Vitage Mint
H&M Peppermint Fusion
Catrice Lucky in Lilac
Revlon Sunshine Sparkle
Golden Rose Pretty Color 155 - brokacik

I jak Wam się podobają takie proste zdobienia? Same bawicie się jakoś pazurkami?

Pozdrawiam Was cieplutko :*



Thank you, ladyinpurplee
Check out  ladyinpurplee  blog
http://ladyinpurplee.blogspot.com/2012/05/proste-efektowne-zdobienie-paznokci.html

沒有留言:

張貼留言