2012年5月23日 星期三

Recension by almostneverwithoutnailpolish



Jag har fått fler produkter från KKCenterhk att recensera.
Denna gång fick jag välja en stämpelplatta och jag valde denna SPPMB96.
Den har både en ödla och olika blomkvistar.
Jag fick också med en stämpel och en skrapa.

Här är mina första försök med både plattan, stämpeln och skrapan och som ni ser så blev ödlan bäst på de två sista sista bilderna.  
Jag gillar verkligen bildplattan och de olika motiven på den.
Den kommer att bli väl använd av mig.
Stämpeln och skrapan fungerade också bra men tyvärr så repade skrapan plattan lite grann men det påverkar inte användningen av den.
Tack KKCenterhk för produkterna.




Thank you, almostneverwithoutnailpolish
Check out  almostneverwithoutnailpolish blog
http://almostneverwithoutnailpolish.blogspot.se/2012/05/recension.html

沒有留言:

張貼留言