2012年6月22日 星期五

Ebalay Rose Water #009 od KKCenterHK + podwodny świat ;) Read more: http://yasinisi.blogspot.com/2012/06/ebalay-rose-water-009-od-kkcenterhk.html#ixzz1yVGdRYng by yasinisi

Dziś braciszek pokazywanego niedawno lakieru z numerkiem #10, czyli Ebalay Light Blue Gold Dust Styling Nail Polish o numerku #009. Podlinkowałam go tak jak był wcześniej w sklepie KKCenterHK, ale widzę, że obecnie w ogóle go w sklepie nie ma.. Nawet nie tyle, że jest wyprzedany, co zupełnie go nie ma.. Hmm.. Dziwne..




Co do właściwości samego lakieru to są identyczne jak koloru nr #10 dlatego nie będę się rozpisywać.. Zainteresowanych odsyłam TUTAJ

Jedyne co odróżnia od siebie te lakiery to kolor.. Ten mi osobiście kojarzy się z błękitem morza okalającego jakąś tropikalną wyspę.. ;) No i dlatego też zdobienie o morskiej tematyce.. No ale o tym za chwilę..

Najpierw kilka fotek lakieru solo :)






A teraz pora na moje małe akwarium czy też morskie głębiny ;)
Na życzenie taki ala step by step ;)

Zaczęłam oczywiście od tego co widzicie powyżej, czyli pomalowania pazurków lakierem Ebalay.
Następnie gąbeczką dodałam nieco Cold Metal Color Club i Blue Addicted Essence.


Następnie dodałam na końcach płytki coś co miało być wodorostami ;) Użyłam do tego zwykłego białego Inglota i płytki BM 202.


No i na koniec farbkami akrylowymi domalowałam rybki :D
A tak prezentował się efekt końcowy.





I jak? Mocno strojnie i kolorowo, wiem.. Ten mani faktycznie bardzo rzucał się w oczy.. Ciekawa jestem jak Wam się podoba..





Thank you, yasinisi
Check out  yasinisi blog
http://yasinisi.blogspot.hk/2012/06/ebalay-rose-water-009-od-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言