2012年6月15日 星期五

Lakier pękający EBALAY by paznokcie-kamilkamilka


Cześć dziewczyny. Dzisiaj czas na recenzję lakieru, który dostałam od www.kkcenterhk.com. Wybrałam sobie lakier pękający w pięknym koralowym kolorze. Lakier pochodzi z firmy EBALAY w kolorze numer 031. Produkt ten znajdziecie tutaj.


Najbardziej w tym lakierze spodobał mi się kolor - jest to obecnie mój ulubiony. Postanowiłam zestawić go z niebieskim dla fajnego kontrastu. Użyłam tutaj lakieru Barry M - 294 Cyan Blue, którego już Wam nie raz pokazywałam.


Przy cienkiej warstwie lakier bardzo ładnie pęka i tworzy fajne wzorki. Jedyne co mi się nie podoba - ściąga trochę lakier, który jest pod spodem i robią się prześwity. Najlepiej więc jako bazę wybrać dobrze kryjący lakier lub nałożyć dwie warstwy. 


Lakier po wyschnięciu jest matowy, co mi się podoba, ale chciałam też zobaczyć jak wygląda z topem. A Wam która wersja się bardziej podoba? Czekam na komentarze :)







Thank you, paznokcie-kamilkamilka
Check out  paznokcie-kamilkamilka blog
http://paznokcie-kamilkamilka.blogspot.hk/2012/06/lakier-pekajacy-ebalay.html

沒有留言:

張貼留言