2012年6月22日 星期五

Lakierowy Czarodziej - Czyli EBALAY 007 od KKcenterHK by katalina-sugarspice

Hej, Misiaki!


     Nie mogłam się doczekać, żeby opublikować tego posta!!! Mam na swoim koncie bliskie spotkania trzeciego stopnia z mnóstwem lakierów do paznokci. Wiele bardzo polubiłam, jeszcze więcej używałam sporadycznie. Część dosłownie raz. Ten, o którym dzisiaj Wam napiszę plasuje się w zaszczytnej grupie "ALL TIME FAVOURITES". Poznajcie lakierowego czarodzieja marki EBALAY o numerze 007, który otrzymałam do testów dzięki uprzejmości sklepu KKcenterHK.






     Wygląda jak normalny lakier, jednak jest to typowy top coat. No, może nie "typowy". To prawdziwy transformers. Nałożony solo nie zachwyca. Samodzielnie wygląda wręcz nieciekawie, ponieważ zawiera w sobie masę drobinek które mają żółtawo-brązowawe pigmenty. Jeśli światło padnie na nie pod odpowiednim kątem mienią się jak masa perłowa na różne odcienie błękitu, różu i fioletu.



     Generalnie jednak sam lakier nadaje paznokciom żółtawe zabarwienie, przez co wyglądają jakby należały do nałogowej palaczki ;) Nałożenie kilku warstw nie zdaje egzaminu, ponieważ to nie jest lakier z gatunku kryjących. Z resztą nawet na opakowaniu napisane jest "vernis de protection", czyli lakier wierzchni.

     Na pierwszym zdjęciu tego wpisu zademonstrowałam Wam porównanie:
1) lakier solo
2) lakier na jasnej bazie
3) lakier na ciemniej bazie

     Jako jasną bazę wybrałam lakier o kremowym wykończeniu w kolorze beżowo-khaki. EBALAY nałożony na taką bazę zachował się jak lukrowo-lodowa skorupka. Dał intensywnie błyszczącą, roziskrzoną powłokę, która odbijała światło jak milion maleńkich zwierciadełek. Efekt był subtelny, ale widoczny, lekko opalizujący. Jak masa perłowa.



      Natomiast jeśli chodzi o ciemną bazę... Kiedy nałożymy ten lakier na ciemną bazę, zaczyna się prawdziwa magia! Efekt jaki uzyskujemy, można przyrównać do rozgwieżdżonego nieba w czasie zorzy polarnej. Jest zjawiskowy! Tutaj jako bazy użyłam lakieru o kremowej formule i czarno-fioletowym odcieniu.





     Nawrzucałam Wam dużo zdjęć, aby choć w niewielkim stopniu ukazać jak pięknie mieni się ten kolor w zależności od kąta padania światła.

Na zakończenie jeszcze kilka standardowych informacji:
cena: $7,24
dostępność: sklep KKcenterHK
pojemność: 15ml
trwałość: uzależniona od lakieru bazowego
wykończenie: opalizujące
czas wysychania: szybki, kilka minut
pędzelek: klasyczny, lekko spłaszczony, wygodny

     Jestem nim zachwycona! Używam nieprzerwanie na coraz to innej bazie, za każdym razem uzyskując nieco inny, jednak nie mniej piękny efekt. Ten lakier to prawdziwy kameleon! Zdecydowanie polecam!


PS. Przypominam, że kupując w sklepie KKcenterHK otrzymacie zniżkę 10% na Wasze zakupy, korzystając z kodu katalina-sugarspice. Kod ważny jest do 31. stycznia 2013r.







Thank you, katalina-sugarspice
Check out  katalina-sugarspice  blog
http://katalina-sugarspice.blogspot.hk/2012/06/lakierowy-czarodziej-czyli-ebalay-od.html

沒有留言:

張貼留言