2012年6月14日 星期四

Ouqian Blue Heart & Star Shaped Glitter by bottle-of-happiness

 Dzisiaj na tapecie Ouqian OUQIAN Blue Heart & Star Shaped Glitter Nail Lacquer Nail Polish [OUQIAN - B078]. Lakier pod taką nazwą figuruje w sklepie KKCenterHK, od którego dostałam go do testowania. Na butelce niestety nie ma żadnego numeru (jeżeli był w formie naklejki na spodzie butelki, to zniknął).
Lakier kosztuje w promocji 5.11 $ (na nasze to będzie około 18zł, w zależności od kursu) i starczy na wiele mani, ponieważ butla ma aż 18ml.
Jak widać na załączonych obrazkach lakier składa się z bezbarwnej bazy, dużych i małych fioletowych sześciokątów oraz niebieskich serc i gwiazd. Muszę przyznać, że głównie skusiło mnie połączenie kolorystyczne, chociaż jak przyszło do malowania, to miałam problemy z doborem tła ;)
Jeżeli chodzi o malowanie, to jest ono średnio przyjemne, głównie dlatego, że gwiazdy i serca niechętnie zostają na płytce. Z fioletowymi drobinami na szczęście nie ma większych problemów. W dodatku wydaje mi się, że gwiazdy i serca są delikatnie wygięte i jeżeli nałożą się nie tą stroną co trzeba, to potrafią odstawać. W związku z tym top dla wyrównania jest niezbędny (w moim przypadku szybkoschnący tp Poshe).
O trwałości jak zwykle dużo nie mam do powiedzenia, wytrzymują tyle ile lakier nałożony na tło. Nie zauważyłam żeby obniżały wytrzymałość mani.
Specjalnie do tej jednej notki przygotowałam mani z tym lakierem w trzech wersjach.
Dwie warstwy China Glaze Snow i jedna warstwa OUQIAN Blue Heart & Star Shaped Glitter Nail Lacquer Nail Polish


Dwie warstwy My Secret 121 i jedna warstwa OUQIAN Blue Heart & Star Shaped Glitter Nail Lacquer Nail Polish


W trzeciej wersji chciałam żeby było więcej niebieskich elementów. Dlatego po pomalowaniu paznokci dwiema warstwami Color Club 929 Cold Metal nie nałożyłam od razu ozdobnika na paznokcie. Pomalowałam nim kawałek papieru i szpilką przeniosłam gwiazdy i serca na płytkę. Na koniec całość pokryłam warstwą OUQIAN Blue Heart & Star Shaped Glitter Nail Lacquer Nail Polish. Blask od tego mani bił nieprzeciętny (nawet dla mnie za dużo dobrego), więc dołożyłam warstwę China Glaze Matte Magic.





Thank you, bottle-of-happiness
Check out  bottle-of-happiness blog
http://bottle-of-happiness.blogspot.hk/2012/06/ouqian-blue-heart-star-shaped-glitter.html

沒有留言:

張貼留言