2012年6月12日 星期二

Water decals by biancaprincipessa


 Po tom čo som videla pomerne dávno na blogu cookieswardrobe úžasné pečiatky, ktoré si objednala z nejakej zahraničnej stránky rozhodla som sa na ňu pozrieť aj ja. Možno to síce neviete ale nechty sú moja pomerne veľká slabosť a laky a veci tomu podobné sú jedna z mála vecí, ktoré sa odvážim objednať si z netu. Tam väčšinou nemáte čo pokaziť. Už dávnejšie som videla na mnohých youtube videách ako si baby robili water decals a nevedela som čo to je a hlavne kde to zohnať. U nás klasika nula bodov, nálepky má len Essence a o ich valnej kvalite radšej ani nebudem písať. A keď som na danej stránke www.kkcenterhk.com videla, že oni water decals ponúkajú rozhodla som sa skúsiť. Poštovné bolo zdarma a výber pekný. Vybrala som si tieto 4 sady kvietkov kde na každej je 20 kvetín . Ale druhov paletiek je naozaj strašne veľa aspoň 500. Čo je vlastne water decals? Sú to jednoducho nálepky, ktoré namočíte do vody a následne sa Vám zlúpe ochranná vrstva a potom si ju nalepíte na necht, preriete bezfarebným lakom a ona Vám vydrží na nechte cca 10 dní. Potom len odlakujete hocijakým odlakovačom. 
Aby ste sa nezlakli pripravila som Vám presný postup.
 1, Ja som si vybrala tieto ružovo modré kvietky
 2, Odstrihnete si tú, ktorú chcete aplikovať na necht
 3, Ja som si vybrala tieto dve
 4, Nachystáte si mištičku s vodou, pinzetu a nálepky
 5, Ponoríte nálepku do vody napočítate do 8 a vyberiete
 6, Keď ju vyberiete zlúpne sa Vám ochranná vrstva
 7, Takto
 8, A nálepku už len pritlačíte na prst
 9, Prelakujete bezfarebným lakom
 10, Voila! Krásny necht!
Páči sa Vám to? Ak áno, určite navštívte danú stránku ( www.kkcenterhk.com ) alebo sa poobzrerajte na nete. Je to naozaj pekné letné spestrenie!




Thank you, biancaprincipessa
Check out  biancaprincipessa blog
http://biancaprincipessa.blogspot.hk/2012/05/water-decals.html

沒有留言:

張貼留言