2012年7月27日 星期五

Pazurkowo: Morsko-fioletowo i... fioletowo ;> by impresjeiekspresje

Witajcie,
jeszcze jedna wariacja, która w miarę przypadła mi do gustu, z fioletowymi glitterami. Miało być ładnie, naprawdę miało być ładnie, efektownie i odrobinę szalenie. Mani szalony jest, ale czy ładny to mam wątpliwości. Powstawł przed tym, nim jeszcze zostałam oświecona w kwesii nakładania glitterów na lakier, tak żeby były ułożone równiutko i dokładnie... Ale mimo wszystko, pomysł sam w sobie, zresztą podsunięty mi w komentarzach przy okazji prezentacji glitterków, bardzo mi przypadł do gustu. No dobrze, koniec gadaniny, teraz nastąpi masa zdjęć (z lampą i bez, te z lampą lepiej oddają kolory lakierów) i szczegóły ;>

Ekhem, coś mi paznokieć się złamał... W tej chwili mam już niestety króciutkie ale za to wyrównane ;)








Użyłam:
lakieru Miyo Lilac Bouquet, więcej o nim TUTAJ
lakieru Miyo Grape, więcej o nim TUTAJ
Glittery to efekt współpracy ze sklepem KKcenterHK.com. Dla mocniej zainteresowanych nimi nazwa to: N.NAIL 3mm Laser Glitter - LB800 i możecie je kupić TUTAJ. Dodatkowo mam dwa Was kod zniżkowy na zakupy, na 10% - kod to: impresjeiekspresje.
Macie jakieś pomysły na te błyszczące cuda? Bo przyznaję, że nie jestem dobra w te klocki (nie to że to widać :P) ;>
 
 Thank you, impresjeiekspresje

Check out impresjeiekspresje blog
 
 http://impresjeiekspresje.blogspot.hk/2012/07/pazurkowo-morsko-fioletowo-i-fioletowo.html
 

沒有留言:

張貼留言