2012年7月4日 星期三

Review: Gene False KKCenterHK A613 by art-of-shine

 Hey girls,

Desi imi propusesem astazi sa public un alt review, pentru a termina seria "Ivatherm", astazi revin pe blog cu un review asupragenelor false KKCenterHK pe care le-am primit in urma cu ceva mai mult timp, si cu care am ramas datoare.
Am tot amanat acest review pentru ca adezivul meu nu ma ajuta (un fake de la MAC) absolut deloc, pur si simplu se dezlipesc colturile. Mi-am propus de ceva timp sa imi cumpar un adeziv bun, dar cum genele false nu le-am considerat un must have intr-un machiaj (desi schimba total aspectul unui machiaj), mereu au intervenit altele..si altele, iar adezivul nu l-am mai cumparat. Defapt mint, am vrut sa imi iau adezivul odata de pe mks, dar nu era pe stoc.

 Dintre modelele de gene false propuse, eu mi-am ales setul A613. Inca din poze mi s-au parut niste gene frumoase, cu un aspect natural. Alt motiv pentru care le-am ales este faptul ca au banda invizibila.


Setul contine 10 perechi de gene false la un pret de 14.90$ . Pretul mi se pare rezonabil, insa setul nu contine adeziv.
Genele se pot refolosi, cu conditia ca ele sa fie bine-ingrijite : curatate, depozitate bine si indepartat lipiciul cu grija.
Imi place acest set pentru ca:
... Sunt niste gene false din par natural, iar pretul este destul de bun (10 perechi = 14.90$)
... Se aplica usor(pentru cele experimentate) si se dau jos la fel de usor (eu le aplic fie cu degetele, fie cu penseta)
... Schimba total aspectul machiajului

Nu imi place pentru ca:
... Nu este adezivul inclus
Le puteti achizitiona de aici la pretul de 14,90$.


PS: inca mai am de "lucrat" cu aplicarea genelor (si acest lucru se vede), dar problema "majora" este lipsa unui adeziv bun :)

La orice comanda, aveti discout de 10% daca introduceti codul  artofshine , acesta este valabil pana la data de 31 Ianuarie 2013


Thank you, art-of-shine

Check out art-of-shine blog

http://art-of-shine.blogspot.ro/2012/06/review-gene-false-kkcenterhk-a613.html

沒有留言:

張貼留言