2012年7月11日 星期三

Siulka w wersji... gyaru! by siulka


 Dzisiaj będzie tak słodko, że aż... błeee :D.  czyli obiecany przy recenzji soczewek kontaktowych od firmy Optiva makijaż w stylu gyaru!
Jestem bardzo ciekawa Waszych reakcji na taką słodziachną odsłonę mnie :D. Większość znanych mi osób, która widziała te zdjęcia wcześniej, stwierdziła, że jestem zupełnie nie do poznania i wyglądam jak nastolatka - taki typowy gimbus :D. Oczywiście na potrzeby "sesji" postanowiłam pocisnąć słitaśne minki i wczuć się w klimat azjatyckich lolitek :D.
 W stworzeniu mojej własnej "wizji" gyaru pomogły mi szczególnie:
- soczewki kontaktowe MaxVue Vision - ColourVUE BigEyes - Dolly black - recenzja tutaj, otrzymane od firmy Optiva
- peruka Gill Natural Curly Long Style Wig Synthetic Wigs [MA003] w kolorze 2T33 - dostępna tutaj - otrzymana od firmy KKcenterHK
- sztuczne rzęsy ES - Black Dense False Eyelashes - dostępne tutaj - również od firmy KKcenterHK
- opaska z kokardą - H&M
 Do wykonania makijażu użyłam:
- Joko Waterproof Eyeliner w kolorze czarnym
- paleta Sleek Caribbean Curacao - cień perłowy oraz różowy
- błyszczyk Bell - Milky Shake - 09
- bronzer H&M do delikatnego modelowania
- ELF Eyebrow Kit - wosk koloryzujący do brwi
- ELF - Wet Gloss Lash&Brow Clear Mascara - żel do układania brwi
No i jak Wam się podoba :D?
Dodam tylko, że gdy moje psy zobaczyły mnie w peruce i całym tym makijażu to też mnie nie poznały i obszczekały jak obcą osobę :D.


Thank you, siulka

Check out siulka blog

http://siulka.blogspot.hk/2012/07/siulka-w-wersji-gyaru.html

沒有留言:

張貼留言