2012年8月9日 星期四

Bantītes by santakudrenicka

Sveikas.
Šodien Jums atrādīšu KKCentrHK uzlīmītes.

Es biju tik sasodīti priecīga, kad uzliku šīs bantītes uz nagiem- sajutos kā maza princesīte, tiešām! :) 
Kā redzat, iepakojumā nav tikai bantītes, tajā arī ir mazas sirsniņas, puķītes+ kaut kādas "restītes"(nesaprotu, kas tas ir) sākumā, kad skatījos mājas lapā likās, kā mazas kūciņas, bet nē, es kļūdījos.

Šī paciņa, kā jau minēju nāk no KKCentrHK 
Un šis konkrētais ir uzlīmju komplekts ir- 3D Nail Seal Blue & Pink Criss-Cross Pattern Nail Stickers

Dāmas, tām kam interesē šeit būs kupona kods ar 10% atlaidi visai viņu produkcijai-  santakudrenicka
Es izvēlējos uz saviem nagiem likt meitenīgās bantītes.
Uzliku uz kreisās rokas mazā pirkstiņa un...
... labās rokas rādītāj pirksta.

Noteikti pa virsu vajag uzklāt virskārtu, lai uzlīmīte labāk turētos. 
Šos pirkstus izvēlējos tāpēc, ka vienmēr ir pierasts, ka šādi dizaini tiek likti/veidoti uz ceturtā pirksta.
Es domāju, ka neizskatās slikti arī uz šiem manis izvēlētajiem pirkstiem. :) 


Patiesībā, šī man bija pirmā reize, kad liku uz saviem nagiem uzlīmītes. Nekad to nebiju darījusi.
Interesanta pieredze.
 Kā ir ar Jums? Vai liekat šādus dekorus uz saviem nagiem? 


Lai jauka diena.

xo, Santa




Thank you, santakudrenicka

Check out santakudrenicka blog

http://santakudrenicka.blogspot.hk/2012/07/bantites.html

沒有留言:

張貼留言