2012年8月2日 星期四

Első körömnyomdázásom by alanora

Sziasztok!
Mostanában észrevehettétek, hogy kicsit több lett a kollaborációs bejegyzés, aminek lehet hogy valaki örül, valaki pedig nem. Én személy szerint boldog vagyok a ténytől, hogy kezd (el)ismertebb lenni a blog, így ezeknek a tesztelési lehetőségeknek örömmel állok elébe.
A KKCenterHK webáruháztól egy körömnyomdázó szettet választottam, kiegészítve egy mintalemezzel. A nyomdaszett 4.50 dollárba kerül, a lemez pedig 5.05 dollárt kóstál. Nem mondom, hogy a legolcsóbb, mert nem az, viszont a minőség, amit produkál, aszerint megéri az árát. 2 hét alatt ért ide és szuperbiztosra be volt csomagolva. Mivel még sosem használtam körömnyomdát, így az első utamba eső videót megnéztem és aszerint kezdtem el használni. Nézzétek meg hogyan sikerült! :)
  Körömnyomda szett és mintalemez
A gumis nyomdázó és a lehúzó lap
A B01-es sorszámú lemezt választottam, ami bájos mintákat rejt magában.
 
1. lépés: Húzzuk le a védőfóliát a mintalemezről!
2. lépés: Kenjük körömlakkot a választott mintára!
3. lépés: A mellékelt lehúzókával egy határozott mozdulattal húzzuk le a felesleges körömlakkot!
4. lépés: A nyomdázó gumis felét nyomjuk a lemezre, ekkor veszi fel a mintát!
5. lépés: Csodáljuk meg a kapott művet és egy egyszerű nyomdázó mozdulattal applikáljuk a körmünkre!
Íme az összes minta, a korona a kedvencem! :) 
Elsőnek azonban a rózsát választottam, a Rómában beszerzett Project Profession lakk pedig kitűnőnek bizonyult nyomdázáshoz.
Legelső próbálkozásnak nem érzem rossznak, de tudom hogy lesz ez még jobb is! :)
Figyelem! Nektek, mint a blogom olvasóinak egy -10%-os kuponkóddal kedveskedik a KKCenterHK webshop, nem kell mást tennetek, mint beírni a vásárlás végén az "alanora" szócskát. Nézelődésre fel! :)




Thank you, alanora

Check out alanora blog

http://alanora.blogspot.hk/2012/07/elso-koromnyomdazasom.html

沒有留言:

張貼留言