2012年8月14日 星期二

Gene false KKCenterHk by vintagelooksimona


        Va spuneam nu demult ca am primit, prin intermediul site-ului KKcenterHk un set de gene false pentru testare. Mi-au pus mai multe modele la dispozitie din care am fost lasata sa aleg si foarte greu mi-a fost sa fac acest lucru din cauza lipsei mele de experiente in ceea ce priveste aceste "micute artificii" pentru infrumusetarea ochilor. Pana la urma am ales modelul ES A613 si ma bucur pentru alegere pentru ca mie mi se pare ca mi se potrivesc destul de bine. Voi ce spuneti?
 
        Precizez ca de data aceasta mi-a fost mult mai usor sa le aplic, primele dati m-am chinuit teribil sa le lipsesc si am crezut ca e vina adezivului, insa sunt tot mai convinsa ca neindemanarea mea este problema, insa exersez... In cazul de fata le-am lipit prea spre coltul intern al ochiului si mi-a ramas o portiune libera spre coltul exterior...

        Cred ca de data asta "am prins smecheria" si am cam invatat cum trebuiesc aplicate. Astept o data viitoare sa ma conving. 
        Genele (desi eu nu le-am pozitionat prea bine) sunt destul de late, cred ca trebuie chiar putin scurtate pentru ochi mai mici, se lauda a fi executate manual si desi par foarte fragile si finute, sunt rezistente si pot fi manevrate cu usurinta.
Inainte de a fi folosite, trebuiesc indepartate prin taiere marginile prin care sunt lipite in cutie, precum se vede in poza:
        Nu vin insotite de adeziv, deci va trebui sa il cumparati separat. Se gasesc AICI la pretul de 14.90 $. Cu codul vintagelooksimona aveti reducere 10% la orice fel de achizitii de pe acest site.
        Cum vi se par genele mele, imi vin bine (desi stiu ca nici de data aceasta nu le-am pozitionat perfect) sau mi-ar trebui unele mai naturale? 
        Daca doriti informatii despre produsele de machiaj pe care le-am folosit in aceasta postare, dati-mi de stire....
________________________________________________________________________________

Pana in data de 17 august 2012 va puteti inscrie la giveaway-ul meu BeautyList.


Pentru inscrieri, intrati AICI.


Bafta!


       VintageLook 


Thank you, vintagelooksimona

Check out vintagelooksimona blog

http://vintagelooksimona.blogspot.ro/2012/08/gene-false-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言