2012年8月14日 星期二

Kocie oko z paletką Sleek Darks ^^ by candykillerr





Dzis przybywam do Was z makijażem  baardzo stonowanym kolorystycznie ;)
Wycieniowane kocie oko , które idealnie nada się na wieczór czy też dla odważniejszych na dzień ;)
Ten rodzaj cieniowania bardzo ładnie podkreśli nam oko i zrobi właśnie taki koci kształt.



Kosmetyki użyte :
Podkład EDM
Róż EDM Restful
Baza UDPP
Cienie Sleek darks
Tusz Isa Dora Big Bold
Manhattan soft mat 95M+ błyszczyk alfaparf.





Efekt bardzo mi się podoba i chyba częsciej będę w ten sposób się malowała . Nie wykluczam makijaży kolorowych oczywiście :D

*** 





Jakiś czas temu otrzymałam Rzęsy z KKCenter HK 
 Model wybrałam sama i myślałam , że będą bardzo fajne,tak jednak nie jest.
Przez to , że są na żyłce to dość ciężko się wyginają. W momencie kiedy zewnętrzny kącik miałam w miare przyklejony , dociskałam wewnętrzny - to zewnętrzny się odklejał i taka głupiego robota ;)
Sa dość mocno wyczuwalne na powiekach kiedy już uda nam się je przykleić.
Wyglądają naturalnie co mi się podoba ale wolałabym aby były bardziej elastyczne mimo wszystko .
Ładnie stapiają się z naszymi rzęsami co daje dość naturalny efekt.
Jedynie ta żyłka psuje przyjemność noszenia , a szkoda bo model ładnie się prezentuje w akcji dając efekt mocnego zagęszczenia rzęs.

Link do modelu : Glamour-Big-Eye-Eyelashes




Buziaki
Candy



Thank you, candykillerr

Check out candykillerr blog

http://candykillerr.blogspot.hk/2012/08/kocie-oko-z-paletka-sleek-darks.html

沒有留言:

張貼留言