2012年8月14日 星期二

NOTD: Mint and glitter! by diathings

Pana anul acesta nu eram deloc fan al slipiciurilor, nici pe unghii, nici pe altceva. Ei bine, anul asta situatia s-a schimbat si au inceput sa-mi placa. Cred ca v-ati dat deja seama de asta!

In postarea aceasta o sa va arat un glitter in culoarea mea preferata, verde, si oja verii pentru mine. Este vorba despre o oja mint de la Astor. Am purtat oja asta pe unghiile de la picioare toata vara, cu o singura exceptie, cand am purtat una lamai. Manichiura mi-am facut-o in aceasta culoare in 70% din cazuri. Problema majora a acestei oje este ca nu vrea sa iasa in poze culoarea reala nicicum. Nici de data acesta nu sunt 100% multumita de culoarea din poze, dar puteti sa va faceti totusi o idee.




Pozele le-am facut cu noul aparat al surioarei mele, asa ca mai am de exersat cu el. Vechiul aparat, care era tot al ei, s-a stricat iremediabial, asa ca am avut noroc ca am avut material pregatit pentru cateva postari. Din fericire, surioara mea a primit acest aparat si m-a lasat sa il folosesc si eu, asa ca o sa am cu ce face poze pentru blog.

Sclipiciul folosit este de la KKCenterhk, la fel ca cel din aceasta postare, doar ca are diametrul mai mic si mi se pare ca arata mai bine pe unghiute. Am procedat ca si data trecuta la aplicare lui, pur si simplu am bagat degetul in borcanel. Mie imi place tare mult rezultatul si visez la sclipici pe toate unghiile, dar parca nu as prea avea rabdare. Astept o ocazie mai speciala pentru a-mi face curaj. 

Nu uitati ca aveti 10% reducere pe site cu codul "dia", valabil pana in 31 ianuarie 2013.

Sper sa va placa manichiura mea, mai ales ca mi-am facut curaj si am mi-am scurtat, in sfarsit, unghiile.

P.S.: In urmatoarea postare o sa va vorbesc, in sfarsit, despre BB Cream-ul pe care il detin.




Thank you, diathings

Check out diathings blog

http://diathings.blogspot.ro/2012/08/notd-mint-and-glitter.html

沒有留言:

張貼留言