2012年8月10日 星期五

Sweet Candy nails by supercutesupereasy


SK: Ahojte! Je mi ľúto, že som neprispela skôr, ale mala som menšie problémy s počítačom. Vraj mi qip-ko a BSplayer spôsobilo zavírenie! Okrem toho plne si užívam prázdniny ako všetci, s priateľom výletujeme, chodíme na kúpaliská a tak. Čo v týchto horúčavách robíte vy?
Pridávam fotky starších nechtov. Využila som trblietky, ktoré mi došli z KKCenterhk.com, cukríkovo ružový lak a klasický biely na francúzsku manikúru. Ak vás zaujímajú laky, kúpila som ich v stánku v obchodnom dome, každý stál do jedného eura. Naživo to vyzeralo stokrát lepšie, trblietky sa krásne leskli. Budem sa snažiť s trblietkami urobiť čo najviac rôznych manikúr. Takže máte sa načo tešiť!
EN: Hello! Today I will show you my older manicure. I added glitter from KKCenterhk.com, sweet pink nail polish and classic white one for french manicure. Do you like it?


What I used: 




Thank you, supercutesupereasy

Check out supercutesupereasy blog

http://supercutesupereasy.blogspot.sk/2012/08/sweet-candy-nails.html

沒有留言:

張貼留言