2012年8月8日 星期三

Szybki sposób na długie włosy - doczepiany kucyk - treska - Gill - 65cm Extra Long Straight Ponytail Extension Hair Piece 2T33 od KKcenterHK by siulka

Post, w którym w jednej z głównych ról wystąpiła, otrzymana od KKcenterHK, peruka, bardzo przypadł firmie do gustu, postanowili więc uraczyć mnie podobnym produktem :).Około tydzień temu otrzymałam od firmy KKcenterHK, z którą współpracuję już ponad rok, treskę-kucyk z długich (65cm) i prostych włosów ,z firmy Gill (tak jak peruka). Kolor, który wybrałam to 2T33 i jest on niemal idealnie dopasowany do koloru moich włosów.
Na zdjęciu "firmowym", treska prezentuje się następująco (inny kolor niż mój):
Natomiast na mnie wygląda tak (moje naturalne włosy upięte w wysoki kucyk sięgają mniej więcej do wysokości szwu na tej bluzce):
Podczas robienia zdjęcia trochę wiało i włosy są zmierzwione, a ponadto nieco poprzyginały się w transporcie. Widać, że odcień treski jest bardzo dobrze dopasowany do koloru moich włosów, niewielka różnica jest widoczna jedynie w mocniejszym połysku treski, jako że są to włosy syntetyczne.
Na tym zdjęciu widać jak prezentuje się długość treski w stosunku do mojej sylwetki - weźcie tu poprawkę na fakt, że, jak już parę razy Wam wspominałam, mam około 180cm wzrostu (plus szpilki 10-tki :D)... Przepraszam za jakość zdjęć, ale nadal w moich poczynaniach i próbach fotografowania siebie "w całości", króluje samowyzwalacz w aparacie ustawionym na stercie przeróżnych przedmiotów :D.
Zakładanie treski jest banalnie, wręcz dziecinnie, proste. Włosy związujemy w kucyk. Treska jest wyposażona w ząbki, które wpinamy, jak grzebyk, ponad związanymi włosami, natomiast doczepioną do treski wstążką owijamy swój kucyk, związujemy na kokardkę i voila!
Zobaczcie same jakie to proste i szybkie :) (filmik oczywiście zmajstrowany również metodą "samojebki z zaskoczenia" - trololol :D, toteż jakość marna i musicie mi to wybaczyć ;) - staram się jak mogę)
Osobiście bardzo podoba mi się taka metoda "przedłużania" włosów. Niespecjalnie lubię siebie we włosach związanych w kucyk, ale przy takiej długości nabierają zupełnie innego, korzystniejszego wyglądu, który bardzo mi się podoba. Treska nie jest ciężka, nie ciągnie i jest bardzo wygodna w noszeniu. Jako że są to włosy syntetyczne zapewne nie będzie supertrwałym produktem, jednak nie zamierzam nosić jej na codzień - raczej na większe imprezy - mam nadzieję, że potowarzyszy mi w nienaruszonym stanie przez dłuższy czas. Na razie wisi sobie spokojnie i "prostuje" się po transporcie, bo raczej nie sądzę, aby można było ją prostować prostownicą ;). Uważam, że jak na włosy syntetyczne, jakość jest bardzo przyzwoita, a łatwość zakładania i wygoda noszenia jeszcze bardziej podnoszą jej walory. 
Treska kosztuje moim zdaniem niedużo, bo 14,01$ i można ją zakupić tutaj - klik!, a teraz możecie ją mieć jeszcze o 10% taniej, gdyż KKcenterHK zaproponowało kod na zakupy dla czytelników mojego bloga :). 
A zatem wpisując przy zakupach 
kod: siulka 
dostaniecie 10% rabatu na zakupy.
 KKcenterHK honoruje karty płatnicze oraz zakupy za pośrednictwem PayPala.
Koszt wysyłki do Polski to około 3$ , więc jak na wysyłkę z tak dalekiego kraju - śmiesznie mało :).
Ciekawa jestem Waszej reakcji na taki produkt :).
CIEKAWOSTKA Z ŻYCIA WZIĘTA: Dzisiaj drżącym ślizgiem popełzłam na praktyki do szpitala - rozpoczęłam 2-tygodniowe praktyki pielęgniarskie, po których czekają mnie 2 tygodnie lekarskich. Przemiłe Panie Pielęgniarki nauczyły mnie pobierać krew, zakładać wenflony, podłączać i zmieniać kroplówki itp. Nauczyłam się też generalnie wiele o organizacji pracy na oddziale - o systemie podawania leków, przekazywaniu pobranych od pacjentów próbek do laboratorium, organizacji kierowania pacjentów na odpowiednie badania... Oczywiście te mniej przyjemne aspekty opieki pielęgniarskiej też mnie nie ominęły, ale nie będę Was tutaj straszyć, bo wszystko czego doświadczyłam było czysto ludzkie - wszystko trzeba przeżyć ;). Zostałam przez kilku pacjentów mianowania już dzisiaj "panią doktor" bądź "siostrą" więc było całkiem sympatycznie - nie spodziewałam się, że ten dzień tak fajnie mi upłynie - mam nadzieję, że pozostanie tak do końca praktyk :).
 
 
 
Thank you, siulka

Check out siulka blog
 
http://siulka.blogspot.hk/2012/08/szybki-sposob-na-dugie-wosy-doczepiany.html

沒有留言:

張貼留言