2012年8月7日 星期二

Taśmy do zdobień od KKCenterHK + 2 mani z ich użyciem Read more: http://yasinisi.blogspot.com/2012/07/tasmy-do-zdobien-od-kkcenterhk-2-mani-z.html#ixzz22p3cKDHs by yasinisi

 Dziś przychodzę do Was z recenzją dwóch taśm do zdobień, które otrzymałam niedawno do zrecenzowania od sklepu KKCenterHK :)

Wybrałam sobie dwa kolory:

-srebrny: KLIK
-czarny: KLIK





Dostępnych kolorów jest o wiele więcej, począwszy od różu, przez niebieskości i zielenie, aż po biel. Każdy znajdzie coś dla siebie..

Cena powalająca: $0,90  czyli ok 3 zł  :D


Taśma wydaje się być bardzo wydajna.. Myślę, że starczy mi na bardzo długo..
Jej obsługa jest prosta, a zmywanie zupełnie bezproblemowe..

Możliwości wykorzystania są spore, wszystko zależy od waszej inwencji :)
Możecie albo użyć jej typowo do naklejenia na pazurki jako element zdobienia (jak zrobiłam to ja w mani poniżej), lub do cieniowania by potem ją oderwać i zostawić wzorek..

Ja pokażę Wam dziś dwa mani z użyciem tych taśm.. Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)


Tutaj bazą jest Zoya Cho, kokardka to stempelek z nowego setu Bundle Monster zrobiony czarnym lakierem Essence, no a tasiemka to właśnie czarna taśma od KKCenterHK





Ten z kolei to Mariza 58 od Antii, plus stempelki Bundle Monster fioletowym lakierem Konad no i srebrna tasiemka od KKCenter HK.





Jak Wam się podobają te mani? No i co myślicie o takich taśmach? Miałyście z nimi do czynienia? Dla mnie to debiut ale wiem, ze jeszcze nie raz po nie sięgnę :)


Thank you, yasinisi

Check out yasinisi blog

http://yasinisi.blogspot.hk/2012/07/tasmy-do-zdobien-od-kkcenterhk-2-mani-z.html

沒有留言:

張貼留言