2012年8月14日 星期二

Vipera Bambini 51 + stemple KKCenterHk B77 by cosmeticsfreak

 Dawno nie było stempelków prawda? Ostatnio miałam mało czasu na tego typu zdobienia, ale obiecuje że wkrótce będzie ich więcej.

tym poście pokazywałam Wam lakier z Vipery Bambini nr 51. Pomyślałam, że ładnie będzie na nim wyglądał czarny stempelkowy wzorek. Wybór padł na płytkę do stempli SPPMB77 od firmy KKCenterHk.



Płytka na moje oko nie różni się jakością od tych z Konada. Jest porządnie wykonana i ma ładnie wyżłobione wzorki. Bardzo dobrze mi się z nią współpracowało. Nie mam jej absolutnie nic do zarzucenia. Kosztuje 5,05$ co przy obecnym kursie waluty daje ok. 16,45zł. 

Takie wzorki wyczarowałam





Kolor lakieru lekko przekłamany. 

Firma KKCenterHk przysłała mi także do testów zestaw do stemplowania, ale zdzierak jest plastikowy, a nie metalowy jak na zdjęciu w sklepie internetowym. Plastikowym trudniej mi się pracuje, gdyż nie zawsze uda się jednym ruchem ściągnąć nadmiar lakieru z plytki. Stempel jest w porządku.  


Płytka mi się spodobała, jest tańsza od Konada i lepsza jakościowo od Essence. Chyba się skuszę za zakup kilku sztuk, które mi wpadły w oko i innych drobiazgów do zdobień paznokci. 

Sklep KKCenterHk często robi jakieś promocje, a 10% rabatu możecie uzyskać wpisując podczas zamówienia kod:
 cosmeticsfreak 


Robiłyście kiedyś u Nich zamówienie? Coś polecacie?


Thank you, cosmeticsfreak

Check out cosmeticsfreak blog

http://cosmeticsfreak.blogspot.de/2012/08/vipera-bambini-51-stemple-kkcenterhk-b77.html

沒有留言:

張貼留言