2012年9月7日 星期五

Essence Nude Glam Iced Coffe & Space Queen & Nail Seal by naslii


Essence Nude Glam serisinden Iced Coffee oldukça soft bir nude rengi,ben bayılıyorum onu sürmeye,2katı yeterli olup hızlı kuruyan ve elleri inanılmaz bakımlı gösteren bi renk.Yedeklemem gereken ojelerden biri.Essence Space Queen ise sevgilicanımın Almanya'dan toplayıp getirdiği ojeler arasında ve benim en favorilerimdendi.İçinde yansımalı renkli minicik simler bulunan bir top coat oje.Her renk üstünde harika duruyor ama ben artık simli ojeleri açık renklerin üzerine sürmeyi daha çok sever oldum.Baş ve yüzük parmağımın üzerine de 3D Lace Nail Seal (from http://www.kkcenterhk.comuyguladım.Her ne kadar bu tür bantlı objeler tırnakta pek kalıcı olmasa da günlük olarak idare edilebiliyor.Bence iyi bir kombinasyon oldu çok romantik değil mi  ?? :)


Mat hali de çok güzel duruyor mutlaka öyle de deneyin!


Bu flaşlı hali.

3D Black Lace Nail Seal 




Essence'den mutlaka edinmeniz gereken bu 2 rengi ve 3d Nail Seal ile yaptığım bu nail art'ı beğendiniz mi bakalım ??




Thank you, naslii
Check out  naslii blog
http://www.naslii.com/2012/08/essence-nude-glam-iced-coffe-space.html

沒有留言:

張貼留言