2012年9月7日 星期五

False Eyelashes from KKCenterHK by gosia-makeup


 Cześć,
jak zwykle to już jest od miesiąca czasu, przepraszam za takie zaniedbania na blogu. Jestem bardzo zakręcona ostatnio. Dużo sie u mnie dzieje a mało mam czasu, wobec tego blog zaniedbany...ale myślami jestem z Wami cały czas :)
w ramach dalszej współpracy z firmą KKCenterHK , rzedstawię wspaniałe sztuczne rzęsy jakie otrzymałam do testowania oraz makijaż z nimi w roli głównej :)
Zapraszam do lektury :)
Link gdzie możecie zamówić rzęsy:
Rzęsy są wykonane ze bardzo dobrego, jakościowo materiału. Są bardzo elastyczne i miękkie. Komfort noszenia jest tutaj najważniejszy wg mnie :) Nie czujemy że mamy "drugie" rzęsy :)
Szczerze polecam bo cena za 10 par sztucznych rzęs wynosi :
7,30 USD !!!
A co ważne każdy pasek rzęs nadaje się do wielokrotnego użycia :)
A tak wyglądała rzęski z bliska :)
bardzo mi się podobają, mają stylowy design i są naprawdę fajne. Na oku wyglądają niezwykle naturalnie i dają fantastyczny efekt gęstych i czarnych rzęs :)
Bardzo też mi się w nich to podoba, że mają fajny kształt i nie swędzi mnie powieka od nich - tak jak to było z innymi rzesami :)
I wiecie, jest ich az 10 par w ekskluzywnym czarnym etui !!! Jestem na maxa zadowolona z tych rzęs :)
dzisiaj pokaże efekt końcowy makijażu z użyciem tych własnie rzęs :)
efekt zamierzony nie został osiągnięty, jednak nie najgorzej jest :)
POMOCY !!! szukam mocno napigmentowanego białego cienia w kremie !!! możecie coś polecić???




Thank you, gosia-makeup
Check out  gosia-makeup blog
http://gosia-makeup.blogspot.hk/2012/08/false-eyelashes-from-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言