2012年11月29日 星期四

31 Week Nail Challenge - 10. hét by fckyeahprettynails

Gradient nails - Színátmenetes körmök

Jaj vártam ezt a hetet, mert már előre tudtam, hogy milyen színekkel szeretnék átmenetet. :) Nem tökéletes még most sem tudom, majd megpróbálok gyakorolni még. :) Persze nem volt megállás, a sima átmenet valahogy nem tetszett, úgyhogy végre elővettem a pelyhes lakkot, ezzel megkoronázva ezt a manikűrt. Hát nem teljesen olyan mint egy csillámpóni? :D Aztán eszembe jutott, hogy a KKCenterhk csomagomban kis díszítő szívecskék is voltak, amik tökéletesen illettek a koncepcióba. :)) Több képet hoztam, de a pelyhek zöldes csillogását nem tudtam természetes fényben előcsalogatni, pedig akkor tündököl a legszebben! Nektek hogy tetszik a manikűr? :)






Thank you, fckyeahprettynails
Check out fckyeahprettynails blog
http://fckyeahprettynails.blogspot.hu/2012/11/31-week-nail-challenge-10-het.html

沒有留言:

張貼留言